Pepco podtrzymuje plan otwarć 250 sklepów rocznie

1 dzień temu

Pepco Group podtrzymała plany otwierania 250 sklepów netto rocznie w kolejnym roku, dalej skupiając się na regionie Europy Centralnej i Wschodniej, ale widzi też potencjał do rozwoju w Europie Zachodniej np. w Hiszpanii czy Włoszech, poinformował ISBnews prezes Pepco Group Stephan Borchert.

„Nadal mamy selektywny, ale mocny program otwarć i założenia otwierania 250 sklepów rocznie. I taki jest też plan na kolejny rok. Koncentrujemy się na regionie Central & Eastern Europe, ale też wierzymy w potencjał CEE. Widzimy też rosnące możliwości w zachodniej Europie np. w Hiszpanii i Włoszech, ale przez cały czas nasza uwaga jest skoncentrowana na CEE i takie są plany na przyszły rok” – powiedział Borchert w wywiadzie dla ISBnews.

„Nasza strategia zakładała uporządkowanie Grupy i skoncentrowanie się na Pepco, które ma ogromny potencjał i teraz to jasno widać. Nasz cel w tej chwili – po sprzedaży Poundland – jest bardzo jasny, czyli skupić się na możliwościach, które mamy w Pepco. Dealz jest w tej chwili autonomiczną marką i skupiamy się na jej rozwoju przez jakiś czas, a potem podejmiemy decyzję co dalej. Ale chcę jasno powiedzieć, iż skupiamy się na strukturze 'czystego’ Pepco” – dodał pytany o ewentualne dezinwestycje.

Nowa Grupa Pepco (bez Poundland) na koniec III kw. roku obrotowego 2024/2025 (tj. na koniec czerwca 2025) miała 4 276 sklepów, a w III kw. r.obr. liczba 45 otwarć netto sklepów Pepco i Dealz odzwierciedlała w dużej mierze otwarcia Pepco w Europie Środkowej i Wschodniej.

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco i Dealz. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału