Personalizacja w bankowości jeszcze do niedawna była traktowana jako dodatek, element podnoszący atrakcyjność aplikacji czy oferty. Teraz staje się jednym z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję klientów, ich lojalność i dostępność usług finansowych dla osób z niepełnosprawnościami, czy seniorów. Jak pokazują dane, klienci oczekują coraz więcej – i są gotowi zapłacić więcej – za możliwość dostosowania doświadczeń i oferty do własnych potrzeb, najlepiej w czasie rzeczywistym. Personalizacja to po prostu wymiana wartości – klienci dają dane, a marki muszą w zamian dostarczać realne korzyści: oszczędności, wygodę
Personalizacja w bankowości: kiedy banki będą czytać w naszych myślach? Klienci są gotowi płacić więcej za lepiej dopasowane usługi
6 dni temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Personalizacja w bankowości: kiedy banki będą czytać w naszych myślach? Klienci są gotowi płacić więcej za lepiej dopasowane usługi
Powiązane
Jeżdżą mimo zakazu. Zatrważające nowe dane policji
20 minut temu
Znamy najzabawniejszy naród świata. Oto miejsce Polaków
24 minut temu
Czarne złoto traci blask. Historyczny wynik OZE w Polsce
25 minut temu
Polecane
Rybakina mówi jednym głosem z Igą Świątek. Cios w WTA
22 minut temu
Fatalny sezon znanej tenisistki. Kolejna porażka
1 godzina temu
Bank Pekao gra o więcej podczas Poznań Game Arena 2025
2 godzin temu
Z roku na rok jest nas coraz mniej. Alarmujące dane GUS
8 godzin temu













