Personalizacja w bankowości jeszcze do niedawna była traktowana jako dodatek, element podnoszący atrakcyjność aplikacji czy oferty. Teraz staje się jednym z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję klientów, ich lojalność i dostępność usług finansowych dla osób z niepełnosprawnościami, czy seniorów. Jak pokazują dane, klienci oczekują coraz więcej – i są gotowi zapłacić więcej – za możliwość dostosowania doświadczeń i oferty do własnych potrzeb, najlepiej w czasie rzeczywistym. Personalizacja to po prostu wymiana wartości – klienci dają dane, a marki muszą w zamian dostarczać realne korzyści: oszczędności, wygodę
Personalizacja w bankowości: kiedy banki będą czytać w naszych myślach? Klienci są gotowi płacić więcej za lepiej dopasowane usługi
1 miesiąc temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Personalizacja w bankowości: kiedy banki będą czytać w naszych myślach? Klienci są gotowi płacić więcej za lepiej dopasowane usługi
Powiązane
Gorączka złota wróciła. Chcesz zyskać, zachowaj spokój
2 godzin temu
PIP zamieni B2B na etat. Oto, jak uniknąć problemów
11 godzin temu
Polecane
Życiowy sukces polskiej tenisistki! Niemka na kolanach
13 godzin temu
AI Google’a wykasowało cały dysk. „Jest mi bardzo przykro”
15 godzin temu
Białorusinka rozbita. Młoda Polka celuje w mistrzostwo
17 godzin temu












