Berg System, producent systemu CRM dla branż regulowanych (ubezpieczeń, bankowości, finansów) oraz sieci sprzedaży, wprowadza na rynek pierwszą w pełni funkcjonalną aplikację mobilną CRM, zaprojektowaną z myślą o agentach ubezpieczeniowych, doradcach finansowych i przedstawicielach handlowych, którzy pracują z klientem w terenie.
Nowa aplikacja Berg System CRM to odpowiedź na potrzeby branż, w których praca z klientem rzadko odbywa się przy biurku. Aplikacja pomaga doradcom realizować strategię klientocetryczności, dzięki której są bliżej klienta osadzonego w centrum uwagi.
To pełnoprawne narzędzie do pracy mobilnej. Umożliwia zarządzanie relacjami z klientami w czasie rzeczywistym, z poziomu telefona lub tabletu, bez konieczności uruchamiania komputera.
Użytkownicy mają dostęp do kartoteki klienta, historii kontaktów, zadań, dokumentów. Mogą także dodawać notatki głosowe, zdjęcia, czy wprost z aplikacji dzwonić lub wyruszyć na spotkanie klikając w adres z przekierowaniem na Google Maps.
– W branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, finanse czy chociażby OZE, nie ma czasu w wprowadzanie danych po godzinach. – mówi Marcin Konopka, Prezes Zarządu Berg System. – Nasza aplikacja pozwala pracować z klientem dokładnie wtedy, gdy jest to potrzebne, czyli tuż po spotkaniu, w drodze czy przed kolejnym kontaktem. Tu nie chodzi o dostęp do podglądu, a o pełną możliwość działania: aktualizację danych, przypisywanie zadań, dzwonienie i pisanie wiadomości do klienta wprost z widoku jego karty czy dodanie kilkuminutowej notatki głosowej – dla siebie lub zespołu z podsumowaniem najważniejszych ustaleń.
Aplikacja oferuje również zintegrowany kalendarz powiązany z procesem sprzedaży, system przypomnień push oraz powiadomienia o zadaniach, wznowieniach i szansach sprzedażowych. Nie da się o niczym zapomnieć.
Aplikacja mobilna Berg CRM jest bezpłatna dla użytkowników systemu Berg System posiadających aktywne konto. Działa z pełnym szyfrowaniem danych i zgodnością z RODO. Można ją pobrać bezpośrednio z Google Play oraz App Store.
Dla osób zainteresowanych działaniem aplikacji dostępne jest również krótkie wideo demo na YouTube, prezentujące jej najważniejsze funkcje.
Nowa aplikacja dołącza do pakietu rozwiązań Berg System, które wspierają sprzedaż, zarządzanie relacjami z klientami, obsługę sieci sprzedaży, rozliczanie prowizji oraz komunikację wewnętrzną.
Źródło: Berg System