PKP Intercity: nowy system sprzedaży biletów

1 miesiąc temu

Zakończyły się testy nowej odsłony internetowego systemu sprzedaży. Nowe funkcje w aplikacji pozwolą znaleźć i zaplanować najbardziej dogodną podróż, pod względem ceny, czasu przejazdu i ofert specjalnych. System podpowiada pasażerom z jakich zniżek mogą skorzystać.

Uruchomienie wersji systemu e-IC 2.0 było wyczekiwanym momentem dla wielu pasażerów. Nowoczesny pakiet rozwiązań funkcjonalnych i graficznych ma na celu przede wszystkim ułatwienie zakupu biletów pasażerom PKP Intercity. Wprowadzone dotychczas rozwiązania są uzupełniane kolejnymi. Odpowiadając na potrzeby Klientów oraz analizując procesy zakupowe, system e-IC 2.0 już teraz jest rozwiązaniem jakiego oczekiwali pasażerowie.

Nowości w e-IC 2.0

Od sierpnia klienci korzystający z usług PKP Intercity mają możliwość zakupu biletów okresowych wraz z rezerwacjami do nich w systemie online. Bilety można nabyć w ramach koszyka zakupów. Nie ma już konieczności zakładania konta w serwisie. Osoby przesiadające się pomiędzy stacjami aglomeracji warszawskiej mają możliwość zakupu biletu na takie połączenie z przesiadkowym transferem. Strona e-IC 2.0 dostępna jest w języku angielskim. Co więcej?

• Możliwość wyszukiwania połączeń w dwie strony;

• Wybór parametrów takich jak liczba pasażerów (dzieci i dorośli), dostępne ulgi względem wieku, udogodnienia np. podróż w strefie ciszy, z miejscami do leżenia lub spania czy też miejsce dla roweru;

• Podpowiedzi dostępnych ofert np. Bilet Rodzinny, Duża Rodzina czy Taniej z Bliskimi;

• Wyszukiwarka ulgi ustawowej czy handlowej spośród dostępnych ulg;

• Na liście połączeń podróżni otrzymują całkowitą cenę za przejazd konkretnym pociągiem dla wskazanych przez siebie parametrów podróży tzn. z uwzględnieniem wszystkich pasażerów i ulg;

• W przypadku, gdy podróżny spełnia określone warunki na liście połączeń zastosowane zostaną automatycznie oferty zniżkowe;

• Prosty i przejrzysty podgląd dostępności miejsc z uwzględnieniem miejsc zwykłych i specjalnych;

• Podróżny może sprawdzić, z którego peronu odjeżdża jego pociąg oraz widzi trasę swojej podróży;

• Podgląd etapów ścieżki zakupowej gdzie Klient się znajduje oraz możliwość cofnięcia się do wcześniejszego etapu;

• Profile zakupowe ze wskazaniem najczęściej wybieranych relacji;

• Możliwość dodania biletu do kalendarza;

• Możliwość wpisania miasta docelowego a nie nazwy stacji. System podpowie wszystkie dostępne połączenia i nazwy stacji na podstawie nazw dworców w wybranym mieście.

Co jeszcze w tym roku?

Rozwój systemu e-IC 2.0 jest nieodłącznym elementem budowania komfortu i zadowolenia pasażerów PKP Intercity. Dlatego też, by zapewnić także najwyższą jakość usług już od momentu zakupu biletu zaplanowane zostały stopniowe rozszerzenia funkcjonalności systemu. Jeszcze w tym roku będziemy mogli poprzez internetowy system sprzedaży zakupić bilety na miejsca do siedzenia, leżenia oraz sypialne w komunikacji międzynarodowej.

Źródło: PKP Intercity
Fot. Sektorkolejowy

Idź do oryginalnego materiału