Krajowy operator pocztowy sukcesywnie rozwija swój sklep internetowy. Już od ponad roku platforma e-commerce Poczty Polskiej poszerza swoją ofertę.

Platforma e-commerce Poczty Polskiej
Sklep internetowy Poczty Polskiej początkowo oferował głównie artykuły okołopocztowe. Przez ponad rok jego funkcjonowania znacznie poszerzył się jednak zakres dostępnej oferty. Obecnie platforma e-commerce Poczty Polskiej oferuje tysiące produktów z wielu kategorii – od małego AGD po nowoczesną elektronikę użytkową.
Nowości w e-sklepie
Operator poinformował o nowościach, które pojawiły się w ofercie sklepu. Należą do nich między innymi produkty marki TCL. Od teraz klienci mogą kupić m.in. telewizory TCL QLED i Mini LED oraz telefony z przełomową technologią NXTPAPE. Do innych nowości w ofercie należą nowoczesne małe AGD Cecotec, hulajnogi elektryczne i akcesoria Ducati oraz wideorejestratory Neoline. W ofercie znajdują się już również urządzenia smart home.
„Kanał e-commerce Poczty Polskiej będzie się dynamicznie rozwijał. Jestem dumny z tego, iż możemy zaoferować klientom artykuły wielu rozpoznawalnych marek – takich jak TCL – które łączą wysoką jakość z innowacyjnością i przystępną ceną” – podkreśla Mikołaj Lewandowski, Digital Commerce Business Manager w Wydziale Sprzedaży Online Poczty Polskiej.
Wysyłka zamówień dokonanych w sklepie internetowym odbywa się za pośrednictwem usługi kurierskiej Poczty Polskiej. W przypadku zakupów od kwoty 50 zł klienci nie ponoszą kosztów dostawy.
Źródło grafiki: Poczta Polska

Platforma e-commerce Poczty Polskiej z coraz szerszą ofertą. Rozwój rozwiązania

Europejski Bank Centralny z istotną decyzją. Obniżył stopy procentowe
Czytaj więcej

Jak stworzyć budżet domowy wraz z zasadą 50/30/20?

Santander Lokata Jesienna — oprocentowanie, warunki, korzyści

Płatności zbliżeniowe BLIKiem – jak to działa?
