Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – Breuninger.com świętuje trzecie urodziny obecności na rynku polskim i 16-ste na rynku niemieckim. W każdym miesiącu polski sklep online odwiedza ponad milion osób.
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej ponad 140-letniej historii wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Oprócz 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu, marka uruchomiła w 2008 r. sklep internetowy Breuninger.com.
Odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium, a od 2022 roku także w Polsce.
Na ścieżce rozwoju omnichannel
Zaangażowanie w sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Marka posiada sklepy internetowe w dziesięciu krajach, co sprawia, iż jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce, Włochy, za które odpowiada Marcin Winkler, General Manager, Benelux, CEE, SE.
Breuninger.com jest istotnym elementem strategii wzrostu. W każdym miesiącu polski sklep online odwiedza blisko milion osób. W 2024 roku niemiecki multibrand kontynuuje dynamiczny wzrost. Na polskim rynku promocji sklepu towarzyszą działania marketingowe: kooperacja z lokalnymi mediami oraz z topowymi influencerami, a także kampanie brandowe.
W ramach celebracji urodzin marka przygotowała dla polskich klientów specjalny kod rabatowy na zakupy online!
Do 10.11 przy zakupach za minimum 749 zł można skorzystać z kodu rabatowego: CELEBRATE150, który obniży kwotę do zapłacenia o 150 zł. Do wykorzystania do dnia 10.11.2024 na BREUNINGER.COM/PL przy minimalnej wartości zakupu wynoszącej 749 zł (bez ewentualnych zwrotów). Nie obejmuje artykułów przecenionych. Nie dotyczy artykułów marek: Agent Provocateur, AllSaints, Autry, ba&sh, Balenciaga, Bottega Veneta, Bvlgari, Byredo, CAFÉ DU CYCLISTE, Celine, Chopard, Claudie Pierlot, Closed, Creed, Dior, Diptyque, District Vision, DR. EMI ARPA SKIN, Dyson, Fendi, Fursac, Gucci, INITIO, Jordan, Loewe, MAAP, Maison Francis Kurkdjian, Maje, Mancera, Moncler, Moncler Enfant, Moncler Genius, Moncler Grenoble, Montale Paris, norda, PARFUMS DE MARLY, Pas Normal Studios, Reiss, Saint Laurent, Sandro Paris, Satisfy, SGH SoBri, Skims, Stanley1913, Stone Island, Stone Island Junior, Stone Island Shadow, SUITSUPPLY, Tamara Comolli, Ted Baker, Tiffany & Co., Toni Sailer, Tumi, VANILIA, Vaund, WESTWING, Xerjoff ani na produkty z kategorii Okulary przeciwsłoneczne. Nie można łączyć z innymi kuponami ani ofertami rabatowymi. Nie ma możliwości wykorzystania zniżki na już poczynione zakupy.