Bank BNP Paribas nawiązał strategiczną współpracę z Ryanair w zakresie obsługi płatności na polskim rynku. Dzięki bramce płatniczej Axepta BNP Paribas polscy pasażerowie Ryanair mogą opłacać loty oraz wszystkie dodatkowe usługi uwzględnione w pierwotnej rezerwacji w PLN dzięki BLIKA.
Bramka płatnicza Axepta BNP Paribas umożliwia międzynarodowym firmom, takim jak Ryanair, integrację lokalnych metod płatności dostosowanych do potrzeb klientów na poszczególnych rynkach. Dla globalnych marek jest to najważniejszy element budowania konkurencyjności i pozytywnego doświadczenia użytkownika.
Płatności BLIKIEM są już dostępne dla klientów Ryanair w Polsce. Mogą z nich korzystać przy wszystkich rezerwacjach w PLN, zarówno na loty, jak i na dodatkowe usługi dodane podczas pierwotnej rezerwacji. Transakcje są potwierdzane natychmiast w aplikacji bankowej, zapewniając szybkie i komfortowe doświadczenie użytkownika.
– Axepta BNP Paribas umożliwia użytkownikom platform e-commerce dokonywanie płatności online w wielu formach – od szybkiego przelewu, przez płatności kartami i BLIKIEM, po portfele elektroniczne, takie jak Apple Pay i Google Pay. W przypadku Ryanaira wdrożenie bramki pozwoliło usprawnić proces zakupu, obniżyć koszty operacyjne dzięki lokalnemu rozliczaniu transakcji i zapewnić szybkie przekazywanie środków na konto przewoźnika – jeszcze tego samego dnia – mówi Rafał Piotrowski, Product Owner, Product e-Commerce w Banku BNP Paribas.
Źródło: BNP Paribas