Warszawa, 29.09.2025 (ISBnews) – PMPG Polskie Media odnotowały 2,42 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 3,17 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka.
Strata operacyjna wyniosła 3,52 mln zł wobec 3,07 mln zł straty rok wcześniej. Strata EBITDA sięgnęła 3,12 mln zł wobec 2,61 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,93 mln zł w I poł. 2025 r. wobec 16,62 mln zł rok wcześniej.
“W ciągu pierwszego półrocza br. Grupa dalej skupiała się na sumiennej realizacji założeń strategii budowy zdywersyfikowanego portfela dóbr cyfrowych oraz rozwoju aktywów poprzez inwestycje. W analizowanym okresie osiągnęła blisko 15 mln zł przychodu ze sprzedaży. Należy podkreślić, iż w pierwszym półroczu 2025 r. strata zysku netto [ogółem] zmniejszyła się o ponad 500 tys. zł netto i wyniosła – 2,62 mln zł netto do 3,2 mln w analogicznym okresie roku 2025” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
“Pierwsze półrocze 2025 r. było dla całego zespołu PMPG pracowite. Dzięki wysiłkowi naszych pracowników cały czas notujemy wzrosty widoczności na kluczowych portalach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl. Rośnie też sprzedaż papierowych i cyfrowych wydań tygodników komentuje Zarząd PMPG Polskie Media SA” – dodano.
Zarząd podkreślił też, iż PMPG stale pracuje nad dynamicznym rozwojem swoich portali. Pod koniec II kw. 2025 r. rozpoczęła się pierwsza publiczna emisja akcji Do Rzeczy SA, której celem było zebranie kapitału na rozwój projektów sygnowanym logiem tygodnika. Zebrana kwota wyniosła blisko 2 mln zł, co pozwoliło na rozpoczęcie prac rozwojowych i przygotowanie spółki do debiutu na NewConnect.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2025 r. wyniosła 0,53 mln zł wobec 1,05 mln zł straty rok wcześniej.
PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika “Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika “Do Rzeczy” oraz magazynu “Historia Do Rzeczy”.
(ISBnews)