Podsumowanie VI Kongresu AGD – dzień II

applia.pl 3 miesięcy temu

Business Mixer stał się już synonimem drugiego dnia Kongresu AGD. W tegorocznej odsłonie spotkania producentów z poddostawcami wzięło udział niemal 200 osób, w tym 8 firm producenckich (Miele, Amica, Solgaz, Samsung, Beko Europe, BSH, LG i Gorenje/Hisense) i ponad 60 firm oferujących zarówno surowce i komponenty, jak i usługi okołobiznesowe oraz doradcze.

Po powitaniu zgromadzonych przez Magdę Wiercioch i przedstawieniu przez nią zespołów zakupowych poszczególnych producentów, głos zabrał Wojciech Konecki, Prezes APPLiA Polska, który wygłosił wystąpienie dotyczące kondycji branży AGD w Polsce. Po nim przedstawiciel jednego z partnerów Kongresu, firmy Etisoft, przedstawił zebranym zakres działalności swojego przedsiębiorstwa.

W tym roku podczas ponaddwugodzinnych rozmów w formule business speed dating po raz pierwszy wprowadzono podział na usługi direct i indirect. Po zajęciu przez producentów miejsc przy osobnych stolikach, firmy zainteresowane współpracą dosiadały się do nich w ramach trzech rund. jeżeli ten czas okazał się niewystarczający, uczestnicy mieli możliwość wykorzystania rundy dodatkowej na rozmowy z wybranym producentem AGD. Dodatkowo po części formalnej wszyscy uczestnicy spotkali się na wspólnym lunchu, gdzie mieli dodatkowy czas na wspólne rozmowy.

Business Mixer nie mógłby odbyć się bez wsparcia naszych sponsorów i patronów:

Partnerzy główni: ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA, ATC Cargo, Hillwood Polska, SmartWork

Partnerzy wspierający: DRADURA Polska Sp. z o.o., Etisoft

Partner merytoryczny: Hutchinson Institute

Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Prezydent Miasta Łodzi, Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Patronat medialny: czasopismo Energia i Recykling, InfoProdukt

Idź do oryginalnego materiału