Polacy mają dość wojny Lidla i Biedronki? Zaskakujące badanie

Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Ponad połowa Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy Lidlem a Biedronką - wynika z badania UCE Research i Shopfully. Walka między dyskontami ma duże znaczenie w okresie przedświątecznym.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy mają dość wojny Lidla i Biedronki? Zaskakujące badanie
Powiązane
Innowacje decydują o sile rozwoju gospodarki
51 minut temu
Raport ESG. Nowy obowiązek dla firm
2 godzin temu
Salmonella w polędwiczkach z kurczaka. GIS ostrzega
3 godzin temu
Donald Trump o Rosji i Ukrainie. "Jestem rozczarowany"
3 godzin temu
Polecane
Świątek jest najlepsza w historii. Absolutny rekord
1 godzina temu
Piekło Sabalenki. Teraz rywalka wystosowała apel
3 godzin temu