Polacy mają dość wojny Lidla i Biedronki? Zaskakujące badanie
6 miesięcy temu
Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Ponad połowa Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy Lidlem a Biedronką - wynika z badania UCE Research i Shopfully. Walka między dyskontami ma duże znaczenie w okresie przedświątecznym.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy mają dość wojny Lidla i Biedronki? Zaskakujące badanie
Powiązane
Krakowskie autobusy trafią do Kijowa. "Efekt prośby"
30 minut temu
W pierwszej lidze globalnych innowacji
1 godzina temu
Polecane
Ależ wyczyn Igi Świątek! Tak przechodzi się do historii
44 minut temu
Sabalenka na wakacjach. Pokazała się w samym bikini
1 godzina temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (11.11.25)
4 godzin temu









