Polacy stawiają na promocje i jakość przed Wielkanocą [SONDAŻ]

Zdjęcie: | Foto: Lukasz Gdak/East News / East News
Większość Polaków planuje kupić produkty spożywcze na Wielkanoc w promocjach — wynika z tegorocznego badania Grupy BLIX. Choć cena pozostaje kluczowym czynnikiem decyzji zakupowych, znaczący wzrost zanotowała również jakość.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy stawiają na promocje i jakość przed Wielkanocą [SONDAŻ]
Powiązane
7 konsekwencji niższych stóp procentowych
20 minut temu
Rewolucja w mieście wojewódzkim. Uruchomią nocne kursy
27 minut temu
Mandat za opalanie na balkonie. choćby 1500 zł sankcji
1 godzina temu
Polecane
Znamy godzinę pierwszego meczu Igi Świątek w Stuttgarcie!
1 godzina temu