Polacy szukają w sieci opinii o firmach i produktach. Ale lokalne biznesy często nie istnieją w internecie

Zdjęcie: / Pexels
Zaledwie jedna czwarta firm działających w okolicy posiada stronę internetową, podczas gdy blisko 70% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy szukają w sieci opinii o firmach i produktach. Ale lokalne biznesy często nie istnieją w internecie
Powiązane
Francja uderzy w Amerykę. W grze miliardy na zbrojenia
58 minut temu
Stwórz własne „500+”
1 godzina temu
Metale szlachetne czułe na cła
1 godzina temu
Hałas w mieście? Oto pięć sposobów na wyciszenie mieszkania
1 godzina temu
Polecane
Carlos Alcaraz zabrał głos po porażce w Indian Wells
2 godzin temu