Polacy szukają w sieci opinii o firmach i produktach. Ale lokalne biznesy często nie istnieją w internecie

Zdjęcie: / Pexels
Zaledwie jedna czwarta firm działających w okolicy posiada stronę internetową, podczas gdy blisko 70% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy szukają w sieci opinii o firmach i produktach. Ale lokalne biznesy często nie istnieją w internecie
Powiązane
Mniej klientów w galeriach handlowych. Powód jest jeden
1 godzina temu
Koniec gotówki coraz bliżej? Polacy wolą płacić inaczej
1 godzina temu
Francja uderzy w Amerykę. W grze miliardy na zbrojenia
2 godzin temu
Stwórz własne „500+”
2 godzin temu
Polecane
Masowe protesty w Serbii. Oto jak zareagował Djoković
42 minut temu
"Nie zna prawdziwego życia". Słowa o Świątek poszły w świat
1 godzina temu
Zadar. Daniel Michalski powalczy o turniej główny
1 godzina temu
Becker zobaczył zachowanie Świątek. Króciutko
1 godzina temu