Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż
7 miesięcy temu
Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Tylko co piąty polski konsument uważa, iż wojna cenowa Biedronki i Lidla jest korzystna dla klientów - wynika z sondażu UCE Research i Hybrid Europe. Coraz częściej narzekamy na chaos w ofertach dyskontów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż
Powiązane
Umowa z Mercosurem. Jest ostateczny kształt klauzuli
3 godzin temu
Polecane
Audioriver 2026 z kolejną turą ogłoszeń
6 godzin temu
Dekarbonizacja ciepłownictwa to element bezpieczeństwa
7 godzin temu
Legenda szczerze o Świątek. "To szaleństwo"
7 godzin temu











