Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż

Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Tylko co piąty polski konsument uważa, iż wojna cenowa Biedronki i Lidla jest korzystna dla klientów - wynika z sondażu UCE Research i Hybrid Europe. Coraz częściej narzekamy na chaos w ofertach dyskontów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż
Powiązane
Przyciągać kapitał i nie tracić talentów
24 minut temu
Opłata za pełnomocnictwo. Ile wynosi i kiedy trzeba płacić?
1 godzina temu
PKW podała, kiedy poznamy oficjalne wyniki wyborów
2 godzin temu
Trzaskowski czy Nawrocki? Pierwszy taki sondaż
2 godzin temu
Polecane
Oto kolejna rywalka Magdy Linette
2 godzin temu