Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż

Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Tylko co piąty polski konsument uważa, iż wojna cenowa Biedronki i Lidla jest korzystna dla klientów - wynika z sondażu UCE Research i Hybrid Europe. Coraz częściej narzekamy na chaos w ofertach dyskontów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż
Powiązane
Już nie masło. Oto nowy król drożyzny w Polsce
5 godzin temu
Kawa gwałtownie nie stanieje
6 godzin temu
Polska w poszukiwaniu nowych silników wzrostu
7 godzin temu
Polecane
Polacy wrócili do wspólnej gry. Szybki efekt
1 godzina temu
Sabalenka odziana w futro. Zdjęcie obiega sieć
6 godzin temu