Sellpy, internetowa platforma second-hand należąca do Grupy H&M, rozszerza swoją działalność lokalną w Polsce, uruchamiając usługę sprzedaży – dając tym samym polskim klientom możliwość łatwego sprzedawania używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych bezpośrednio za pośrednictwem Sellpy.
Po uruchomieniu lokalnej usługi zakupowej w Polsce w 2021 roku, Sellpy ponownie rozszerza swoją działalność w 2025 roku, wprowadzając nową usługę sprzedaży – umożliwiając tym samym równie łatwe przekazywanie rzeczy dalej i pełne zaangażowanie w modę cyrkularną. W ramach procesu sprzedaży Sellpy dostarcza klientom charakterystyczne niebieskie torby. Sellpy zajmuje się całym procesem odsprzedaży – obejmującym kontrolę jakości, zrobienie zdjęć, wycenę i wysyłkę – zapewniając płynne i satysfakcjonujące doświadczenie dla osób, które chcą przedłużyć życie swoich rzeczy.
Rozwój infrastruktury
Aby wesprzeć rozwój, Sellpy inwestuje w drugi magazyn w Polsce, rozszerzając swoją działalność poza dotychczasowy obiekt w Poznaniu. To znacząco zwiększy możliwości operacyjne i usprawni logistykę zarówno dla sprzedających, jak i kupujących.
– Dzięki swojej wizji, by umożliwić każdemu życie w bardziej cyrkularny sposób, Sellpy stworzyło unikalną usługę, która w prosty sposób pozwala kupować i sprzedawać rzeczy z drugiej ręki. Jestem bardzo dumna z tego, iż Grupa H&M inwestuje w rozwiązania, które realnie wpływają na zmianę na lepsze – umożliwiają czerpanie jeszcze większej euforii z własnej garderoby, ponowne noszenie ulubionych ubrań oraz ich odsprzedaż dzięki nowoczesnym usługom cyrkularnym – mówi Katarzyna Niemirowicz-Majtas, Regional Manager H&M Regionu Europy Wschodniej.
Wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego
– Od momentu uruchomienia lokalnej usługi zakupowej w Polsce w 2021 roku obserwujemy silny i rosnący popyt ze strony polskich konsumentów – mówi Asia Sowińska, Expansion Manager w Sellpy .– Z dumą wchodzimy w kolejny etap rozwoju, wprowadzając w 2025 roku usługę sprzedaży, która umożliwia mieszkańcom Polski aktywny udział w gospodarce obiegu zamkniętego. Inwestycja w drugi magazyn to potwierdzenie naszego długoterminowego zaangażowania w polski rynek i jego ogromny potencjał – dodaje.
Założone w 2014 roku, Sellpy ugruntowało swoją pozycję jako jedna z najszybciej rozwijających się platform second hand w Europie, oferując bezpieczną i przyjazną użytkownikom usługę kupna i sprzedaży używanych przedmiotów online. Z okazji premiery H&M Polska ponownie nawiązuje współpracę z Sellpy.