Polska Bezgotówkowa będzie promować usługi dodatkowe na terminalach. Najpierw cashback

1 rok temu

Cashback to rozwiązanie, które pozwala na wypłatę gotówki z rachunku przy okazji płatności kartą za zakupy

Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o rozpoczęciu kampanii, w ramach której promowane są usługi dodatkowe, oferowane za pośrednictwem terminali płatniczych. w tej chwili fundacja chce spopularyzować korzystanie z cashbacku, czyli możliwości wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą za zakupy.

Przeczytajcie także: Już co trzeci Polak skorzystał z cashbacku

Komunikaty wyprodukowane na potrzeby kampanii będą emitowane w rozgłośniach radiowych takich jak: RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio 1, Muzzo Radio, Tok FM, Radio Złote Przeboje oraz dodatkowo w 80 stacjach lokalnych. Równolegle fundacja będzie docierać do grupy docelowej poprzez działania w mediach cyfrowych: m.in. emisje bannerów w internecie, e-mailing, treści edukacyjne w mediach społecznościowych, a także aktywności w serwisach mobilnych.

– Cashback funkcjonuje na polskim rynku już od wielu lat. Usługę tę można zrealizować w ponad 280 tys. punktach handlowo-usługowych w całej Polsce. Zależy nam na tym, aby zwiększyć świadomość społeczną na temat tego rozwiązania oraz zachęcić posiadaczy kart do korzystania z drobnych wypłat w kasie przy okazji zakupów – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów z fundacji Polska Bezgotówkowa.

Przeczytajcie także: Oto sklepy, w których można korzystać z cashbacku

Start kampanii Polski Bezgotówkowej zbiega się w czasie ze wzrostem limitu pojedynczej transakcji w ramach usługi cashback. Do tej pory posiadacze kart Visa dzięki niej mogli wypłacić 300 zł, a kart Mastercard – 500 zł. Od 1 września limit w przypadku kart obu organizacji wzrósł do 1000 zł. Trzeba jednak pamiętać, iż wypłata środków w ramach cashback jest uzależniona od dostępności gotówki w danym punkcie handlowo-usługowym.

Idź do oryginalnego materiału