– Polska jest krajem, który wyróżnia się najwyższą liczbą małych i średnich przedsiębiorstw w stosunku do liczby ludności. Dlaczego? Bo przedsiębiorczość także jest traktowana jako wyraz buntu i niezależności. To deklaracja: nie będę się kłaniał korporacji, będę swoim własnym szefem – mówi gość Sebastiana Stodolaka, Piotr Mrzygłód – doświadczony manager, wykładowca i autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży.
Z rozmowy dowiesz się m.in.:
czym są archetypy i jakie jest ich miejsce w marketingu narodowym?
dlaczego Polacy są postrzegani jako buntownicy i jak nasz archetyp wpływa na relacje międzynarodowe?
czy buntowniczość Polaków to siła, czy przekleństwo?
jaki archetyp mają inne państwa – w tym Niemcy, Rosja i Chiny – oraz jak wpływa to na ich komunikację?
kim są według teorii archetypów idealni sojusznicy Polski?
co łączy archetypy państw z archetypami firm?