Polska firma Lyson przejmuje włoskiego producenta SAF Natura

6 dni temu

W branży pszczelarskiej doszło do ważnego wydarzenia – polska firma LYSON, lider w produkcji innowacyjnych rozwiązań dla pszczelarzy, przejęła włoską markę SAF Natura. Ta transakcja to nie tylko strategiczny krok na drodze do globalnej ekspansji, ale również przykład harmonijnej współpracy opartej na wspólnej pasji i wizji rozwoju.
Tomasz Łysoń, założyciel firmy LYSON, od lat z zaangażowaniem rozwija swoje przedsiębiorstwo, które zasłynęło na rynku z produkcji styropianowych uli oraz nowoczesnych urządzeń dla pszczelarzy. Jego fascynacja nowymi technologiami doprowadziła go do znanej włoskiej firmy.
Historia współpracy tych dwóch firm rozpoczęła się w 2003 roku, kiedy to Tomasz Łysoń, wraz ze swoim partnerem biznesowym Rafałem Krawczykiem, odwiedził fabrykę SAF Natura we Włoszech. Spotkanie to zaowocowało nie tylko wymianą doświadczeń i pomysłów, ale również nawiązaniem bliskiej relacji z Riccardo Bianco, który, jak się okazało, podziela również moją pasję do motoryzacji– mówi Tomasz Łysoń
Dla Riccardo Bianco, który od lat z sukcesem prowadził rodzinną firmę, nadszedł czas podjęcia trudnej decyzji o jej przyszłości. Ze względu na brak możliwości przekazania przedsiębiorstwa potomnym, postanowił sprzedać firmę, mając na uwadze zachowanie jej renomy i dalszy rozwój. Wybór padł na firmę LYSON, która, dzięki swojej ugruntowanej pozycji na rynku i ambicjom rozwojowym, wydawała się dobrym kandydatem do kontynuowania działalności SAF Natura.
Przejęcie włoskiej marki przez LYSON to gwarancja, iż produkty SAF Natura pozostaną dostępne na rynku, a ich jakość i innowacyjność będą przez cały czas rozwijane. LYSON, zachowując markę i know-how włoskiego przedsiębiorstwa, planuje kontynuować tradycje rodzinne oraz wdrażać nowe, innowacyjne rozwiązania, które pozwolą na dalszy rozwój obu marek na globalnym rynku pszczelarskim.
Dzięki tej transakcji, LYSON zyskuje nie tylko dostęp do nowych technologii, ale również możliwość ekspansji na rynki południowej Europy, w tym przede wszystkim na rynek włoski. Wspólna pasja, zrozumienie potrzeb rynku oraz ambitna wizja przyszłości stanowią fundament, na którym opiera się nowa, międzynarodowa kooperacja obu firm.

Przykład LYSON i SAF Natura pokazuje, jak ważne jest łączenie sił i wymiana doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się branży pszczelarskiej.

Idź do oryginalnego materiału