Polska jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków dla Breuninger

2 dni temu

Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – Breuninger.com świętuje czwarte urodziny obecności na rynku polskim i 17-ste na rynku niemieckim. Od początku pojawienia się w Polsce oferuje swoim klientom starannie wyselekcjonowanym portfolio blisko 1500 marek.

Sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Polska zaś należy do najbardziej strategicznych rynków w obszarze e-com., co znajduje odzwierciedlenie zarówno w selektywnie dobranym asortymencie, jak i inwestycjach marketingowych.

Marka konsekwentnie umacnia swój międzynarodowy wizerunek jako kreatora trendów w segmencie designer fashion – co wyraźnie widać w kuratorskim podejściu do oferty: starannie dobranych kolekcjach oraz ekskluzywnych, limitowanych dropach. Platforma każdego tygodnia przyciąga setki tysięcy klientek i klientów, a rosnąca baza użytkowników, zbliżająca się do pół miliona osób, potwierdza stale rosnącą pozycję marki.

Polska wśród najważniejszych rynków

Breuninger.com konsekwentnie umacnia swoją obecność na rynku polskim poprzez współpracę z topowymi mediami fashion & lifestyle oraz liderami opinii – w tym uznaną stylistką gwiazd Alicją Werniewicz, pełniącą rolę oficjalnej Fashion Expert marki w Polsce, oraz kilkunastoma czołowymi influencerami. Lokalne działania, w tym światowe kampanie z polskimi ikonami mody jak Ola Rudnicka czy Lidia Popiel, wzmacniają wizerunek platformy jako najmodniejszego multibrandu premium na polskim rynku.

Polska jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków dla Breuninger. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy podwoiliśmy świadomość marki, a dynamika naszego wzrostu – silna, dwucyfrowa i znacząco przewyższająca tempo wzrostu rynku – potwierdza, iż konsekwentnie budujemy mocną pozycję w segmencie premium i luxury. To dla nas jasny sygnał, iż polscy klienci oczekują selekcji na światowym poziomie, a my chcemy być ich pierwszym wyborem – mówi Marcin Winkler, General Manager CEE, BeNeLux, SE w Breuninger.

Historia i nowoczesność

Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. Oprócz 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu, marka uruchomiła w 2008 r. sklep internetowy Breuninger.com. Odwiedzany przez kilka milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium, a od 2022 roku także w Polsce.

Zaangażowanie w sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Marka posiada sklepy internetowe w dziesięciu krajach, co sprawia, iż jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce, Włochy, za które odpowiada Marcin Winkler, General Manager, Benelux, CEE, SE.

Idź do oryginalnego materiału