Sieć Kodano uruchomiła sklep internetowy na rynku niemieckim. To kolejny krok tej marki w międzynarodowej ekspansji.
– Z dumą ogłaszamy otwarcie sklepu kodano.de. Jesteśmy teraz także w Niemczech, a okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe dostępne są już dla klientów zza Odry. Krok po kroku budujemy polską markę optyczną w Europie – poinformował Karol Wilczko, wiceprezes zarządu, Kodano Optyk.
Międzynarodowy rozwój
Wejście na rynek niemiecki, na razie online, to nie jedyna międzynarodowa inicjatywa Kodano. Sieć rozpoczyna międzynarodową ekspansję również stacjonarnie. Pierwsze salony powstaną w Czechach i na Słowacji.
– Rozpoczęliśmy prace nad pierwszymi salonami optycznymi poza granicami Polski. Powstaną one w Czechach i na Słowacji. To dopiero początek. Już niebawem podzielimy się konkretnymi datami pierwszych otwarć i lokalizacjami. Wierzymy, iż jakość obsługi, szeroki wybór opraw i nowoczesne podejście do optyki, z których słynie Kodano, znajdą uznanie także wśród klientów w całej Europie. To istotny krok w naszej historii — ruszamy na podbój Europy i nie zamierzamy się zatrzymywać – poinformowali przedstawiciele sieci Kodano Optyk.
Ambitne plany
Kodano to polska sieć licząca ok. 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium.
Kodano Optyk poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.