15 czerwca odbyło się uroczyste otwarcie salonu jubilerskiego Savicki w Centrum Handlowym Bonarka w Krakowie. – Tylko w tym roku planujemy jeszcze co najmniej 4 otwarcia w Polsce w tym w Warszawie, Katowicach i Zielonej Górze. Natomiast w przyszłym roku, oprócz kontynuacji skalowania w Polsce, rozszerzamy ekspansję omnichannel o rynki CEE, zaczynając od otwarcia salonów w Czechach, na Słowacji i w Rumunii – mówi redakcji Omnichannelnews.pl Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel marki Savicki.
Savicki już od prawie 50 lat buduje swoją pozycję w branży jubilerskiej. Historię marki rozpoczął Kazimierz Sawicki, który w roku 1976 w Lublinie otworzył przy swojej pracowni pierwszy salon. Dziś SavickiI rozwija sieć salonów w największych miastach w Polsce – Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku, a już niebawem także w Krakowie. Marka Savicki podbiła także trudny rynek sprzedaży biżuterii online. Klienci mogą skorzystać z e-salonu, wirtualnych spotkań z konsultantem czy samodzielnie skonfigurować wymarzony pierścionek zaręczynowy przez Internet. Wszystko po to, żeby jak najbardziej ułatwić klientom zakup biżuterii ślubnej i zaręczynowej.
Autorski koncept salonu jubilerskiego Savicki
Pobyt w salonach Savicki przypomina bardziej przyjacielską wizytę niż tradycyjny proces zakupu luksusowych produktów. Przestrzeń salonu przełamuje tradycyjną barierę klient-sprzedawca. Współcześni klienci cenią sobie także możliwość samoobsługi, a Savicki podąża za tym trendem.
– Wiemy, iż dla klientów wybór obrączki to ważna, osobista chwila i chcą ją przeżyć tylko we dwoje. Dlatego właśnie opracowaliśmy innowacyjny stół TryOn®do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta. W ten sposób zostawiamy klientom możliwość, żeby sami zdecydowali, jaki model biżuterii najlepiej do nich pasuje – tłumaczy Tomasz Osman.
Stół TryOn® to pierwsze tego typu rozwiązanie w branży jubilerskiej w Polsce i w Europie. Koncept salonu został doceniony przez jury konkursu Retail Show 2022, które przyznało marce SAVICKI nagrodę w kategorii Best Shop Concept.
Kultowe kolekcje biżuterii Savicki
Biżuteria Savicki – podobnie jak podejście marki do klienta – także przyciąga uwagę nietypowymi rozwiązaniami. Z jednej strony widać zamiłowanie do tradycyjnych kruszców i form. Z drugiej marka nie boi się eksperymentować. Jako pierwsza w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione u nas białe szafiry oraz czarne diamenty.
Niebanalne wzornictwo biżuterii Savicki można poznać w nowo otwartym salonie Savicki w Krakowie. Zostały tam zaprezentowane kultowe kolekcje pierścionków zaręczynowych The Light® i The Journey®. Kolekcja The Light® to sztandarowa kolekcja Savicki, która od 15 lat zachwyca wysoką brylancją diamentu. The Journey® to nowsza kolekcja łącząca klasyczną formę ze współczesnym minimalizmem.
Uroczyste otwarcie salonu Savicki w Centrum Handlowym Bonarka w Krakowie potrwa od 15 do 17 czerwca. Savicki zaprasza zwłaszcza w piątek i sobotę. W te dni wśród licznych atrakcji odbędzie się także koncert skrzypcowy.