Answear.com podsumowuje wstępne wyniki sprzedażowe w III kw. 2025 r. W minionym okresie spółka utrzymała zakładaną dynamikę wzrostu sprzedaży, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej z ubiegłego roku. Wstępne przychody ze sprzedaży wyniosły w III kw. 2025 r. 393 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. rdr. Narastająco, po dziewięciu miesiącach 2025 r., przychody wyniosły 1 145 mln zł, notując wzrost o 17 proc. rdr.
– W trzecim kwartale wypracowaliśmy solidne, kilkunastoprocentowe dynamiki wzrostu sprzedaży, mimo bardzo wymagającej bazy z ubiegłego roku. Osiągnięte rezultaty, w trudnym otoczeniu rynkowym i przy silnej konkurencji cenowej, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.
Najwyższa dynamik przychodów
Answear.com pozostaje jednym z najszybciej rosnących fashion e-commerce w Europie, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej – w III kwartale 2024 r. spółka odnotowała najwyższą dynamikę przychodów w całym ubiegłym roku – wzrost o 26 proc. rdr.
– Oprócz wzrostu przychodów konsekwentnie poprawiamy naszą rentowność dzięki optymalizacji kosztów marketingu oraz udoskonalaniu oferty produktowej. Co istotne, osiągamy te rezultaty mimo faktu, iż sprzedaż w trzecim kwartale przypada na typowy dla branży okres wyprzedażowy, charakteryzujący się niższymi marżami – dodaje Jacek Dziaduś, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych Answear.com.
W minionym kwartale do oferty Answear.com dołączyły m.in. poniższe marki: Kenzo, Fusalp, Trussardi, Nokwol. Z kolei do oferty PRM dołączymy m.in. takie marki, jak Max Mara czy Willy Chavarria.
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 800 światowych marek. Aktualnie Answear.com działa na 12 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Firma jest też właścicielem marki PRM Od kwietnia 2024 na terenie warszawskiej Fabryki Norblina znajduje się pierwszy butik marki, w którym można znaleźć selekcję najciekawszych produktów dostępnych w PRM.

2 miesięcy temu



![Kappahl i Newbie utrzymują wysoki poziom satysfakcji klientów w Polsce [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/kappahl-sklep.jpg)



![[RAPORT] JLL: ceny gruntów wspierają rozwój parków handlowych w mniejszych miastach](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
