Polski startup Baseig planuje emisję akcji i debiut na NewConnect w 2025 roku

1 dzień temu

Baseig – polski startup z branży AI-commerce – planuje przeprowadzenie oferty publicznej, której celem jest pozyskanie kapitału na rozwój technologii, ekspansję międzynarodową i budowę nowych marek oraz planuje debiut na rynku NewConnect w 2025 roku, podała spółka.

„Obserwujemy bardzo sprzyjające otoczenie rynkowe dla naszej branży. Rok 2025 to dla nas czas intensywnego rozwoju – chcemy w pełni wykorzystać ten moment, inwestując w technologię i skalując naszą działalność. Przeprowadzenie oferty publicznej to naturalny krok na naszej ścieżce wzrostu” – powiedział prezes Baseig Kamil Stanek, cytowany w komunikacie.

„Baseig to dziś intensywnie rosnący biznes, który idealnie wpisuje się w globalne trendy związane z rozwojem sztucznej inteligencji i transformacją e-commerce. Przychody firmy w pierwszym kwartale bieżącego roku przewyższyły wyniki za cały 2024 rok o 300% – nasze tempo wzrostu pokazuje, iż rozwiązania, które proponujemy, odpowiadają na realne potrzeby rynku” – dodał.

W I kw. 2025 r. Baseig wypracował około 500 tys. zł netto przychodu, natomiast zysk netto w tym okresie wyniósł ponad 310 tys. zł, co oznacza, iż wyniki te są wyższe niż wypracowane przez cały ub.r. Taki wynik to efekt m.in. globalnych zmian w handlu i rosnącej popularności produktów europejskich w Stanach Zjednoczonych, gdzie spółka rozwija eksport, podano w materiale.

Baseig rozwija zaawansowaną technologię sprzedażową opartą na sztucznej inteligencji, wspierającą twórców internetowych w budowie własnych marek modowych. System Baseig.com umożliwia influencerom regularną sprzedaż limitowanych kolekcji odzieży – z pełną obsługą projektową, produkcyjną, logistyczną i marketingową. Spółka sprzedaje do ponad 20 państw w tym: Niemiec, Francji, państw skandynawskich, USA, Australii czy Nowej Zelandii.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału