Pomaganie mamy w swoim DNA

1 rok temu
OTO Film to czołowy dom produkcyjno-filmowy, obecny na rynku od 31 lat. Na swoim koncie ma realizację około 3000 kampanii reklamowych dla marek krajowych i globalnych, a także teledyski artystów sceny światowej. Poza tworzeniem nagradzanych kreacji, od początku angażuje się w kampanie społeczne. – Pomaganie innym to immanentna część OTO Film, coś co mamy zapisane w naszym DNA od samego początku. Szczęściem i sukcesem trzeba się dzielić z tymi, którzy tego potrzebują. Na rynkach Europy Zachodniej, czy w Stanach Zjednoczonych jest to coś zupełnie naturalnego, część kultury pracy. U nas było trochę inaczej, na szczęście coraz odważniej zaczynamy podążać za tymi wzorcami. Z dumą mogę powiedzieć, iż OTO było po tej stronie od samego początku. Wspieramy inicjatywy, w które wierzymy. Dotykamy również tematów, również tych, które w Polsce nie są jeszcze mocno nagłaśniane, jak choćby rasizm. Nie czekamy, jesteśmy prekursorami – mówi Jacek Kulczycki, założyciel, CEO i executive producer OTO...
Idź do oryginalnego materiału