Popeyes umacnia się w stolicy. Sieć właśnie otworzyła swoją 6. restaurację w mieście i dokładnie 20. w Polsce.
Mieszkańcy Warszawy mają kolejne miejsce, w którym mogą zjeść słynne nowoorleańskie dania z kurczaków. Wszystko to za sprawą nowej restauracji Popeyes, która właśnie została otwarta w Westfield Arkadia.
– Nie przestaje nas zadziwiać ogromne zainteresowanie, a przede wszystkim zamiłowanie do naszych smaków. Bardzo jesteśmy z tego dumni. Na co dzień wkładamy dużo wysiłku, by utrzymać najwyższą jakość naszych dań, a goście to doceniają. Tajemnica sukcesu tkwi w unikatowym smaku, którego podstawę stanowi mieszanka przypraw rodem z Luizjany, świeży, panierowany kurczak. Najwyraźniej nasi goście pokochali również vibe marki, który pulsuje jak gorące serce Nowego Orleanu – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Rozwój Popeyes w Polsce
Otwarcie w Westfield Arkadia to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 8 nowych lokali a w planach ma otwarcia kilkunastu restauracji w nowych oraz obecnych już lokalizacjach. Sieć konsekwentnie rozwija się zarówno w dużych miastach, jak i w formatach dostosowanych do różnych potrzeb – od centrów handlowych po restauracje typu Drive Thru.
– Mamy dobrą wiadomość dla warszawiaków: szykujemy dla Was kolejną restaurację. Już niebawem zdradzimy więcej szczegółów – zapowiada Węcka po kolejnym pomyślnym otwarciu.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

1 miesiąc temu







![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)
