Popeyes rośnie w stolicy Małopolski

1 dzień temu

Na 14 października w Centrum Handlowym Serenada otworzy się druga restauracja Popeyes w stolicy Małopolski, a zarazem 22. lokal tej marki w kraju. Sieć kontynuuje swój dynamiczny rozwój – zaledwie miesiąc po debiucie w Krakowie, kultowa sieć pochodząca z Nowego Orleanu ponownie zaprasza mieszkańców miasta.

Po gorącym przyjęciu pierwszej restauracji w Krakowie, Popeyes idzie za ciosem i otwiera kolejny lokal, tym razem w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w regionie, w Serenadzie. To miejsce, które łączy zakupy, rozrywkę i dobre jedzenie wydaje się być idealnym miejscem dla prawdziwej “gwiazdy amerykańskiego fast foodu”, jaką bez wątpienia jest Popeyes.

– Kraków okazał się wyjątkowo głodny naszych smaków! Zaledwie w miesiąc po pierwszym otwarciu powracamy tu z kolejną restauracją, tym razem w Serenadzie. krakowianie już udowodnili, iż kochają Popeyes! Cieszymy się, iż dzięki kolejnej lokalizacji możemy być jeszcze bliżej naszych gości i wspólnie z nimi budować nowoorleański klimat w sercu Małopolski – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Popeyes podbija Polskę

Popeyes to marka, która zdobyła serca miłośników kurczaka na całym świecie. Dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka i niepowtarzalnemu smakowi, sieć z Nowego Orleanu podbija kolejne miasta, oferując nie tylko świetne jedzenie, ale także niepowtarzalną atmosferę. Otwarcie w CH Serenada to kolejny krok w ekspansji Popeyes w Polsce. Dynamika rozwoju sieci rośnie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. Nowa lokalizacja w Krakowie to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 10 nowych lokali a w planach do końca roku ma otwarcia kilkunastu restauracji w nowych oraz obecnych już lokalizacjach.

Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

Idź do oryginalnego materiału