Wrocław to miasto wyjątkowe dla Popeyes – tutaj powstała pierwsza restauracja sieci w Polsce i tu mieści się jej główna siedziba. Teraz stolica Dolnego Śląska może pochwalić się kolejnym lokalem – w centrum handlowym Wroclavia, gdzie właśnie rusza kolejny Popeyes w mieście. Otwarcie nastąpi w najbliższy poniedziałek, 22 września.
Po Pasażu Grunwaldzkim i Wrocławiu PKP, Popeyes wkracza do Wroclavii. Wrocław, jako jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce, stanowi idealną lokalizację dla kolejnych otwarć. To ośrodek akademicki, biznesowy i turystyczny, którego energia świetnie koresponduje z charakterem marki.
Wyjątkowe wydarzenie
– Wrocław to nasz dom i absolutny fundament rozwoju Popeyes w Polsce. To tutaj otworzyliśmy pierwszą restaurację, to stąd prowadzimy nasze działania i tu bije serce marki. Dzisiejsze otwarcie ma więc dla nas wyjątkowy wymiar. To 21. lokal w Polsce – można powiedzieć, iż trafiliśmy w popeyesowe „oczko”! I to właśnie w miejscu, które było dla nas startem – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Dynamika rozwoju sieci nie jest przypadkowa. Od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, aż po koncepty Drive Thru – Popeyes konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność w kraju. Otwarcie we Wroclavii to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 9 nowych lokali a w planach do końca roku ma otwarcia kilkunastu restauracji w nowych oraz obecnych już lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.