5 listopada w Gemini Park Tarnów otwarta zostanie pierwsza w mieście restauracja znanej na całym świecie marki Popeyes. Będzie to 25. lokal Popeyes w Polsce i jednocześnie czwarty w województwie małopolskim – po dwóch w Krakowie i jednym w Mogilanach.
Tarnów znany jest z pięknej starówki, renesansowego uroku i otwartości mieszkańców. Nic dziwnego, iż stał się naturalnym wyborem na kulinarnej mapie ekspansji Popeyes. Duch miasta, pełen energii, euforii i otwartości, doskonale współgra z charakterem marki rodem z Nowego Orleanu, celebrującej smak, muzykę i wspólne chwile.
– Tarnów od dawna pojawiał się w naszych planach, bo to miasto z niepowtarzalnym klimatem i społecznością, która potrafi cieszyć się wspólnym spędzaniem czasu – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce. – Z rozmów z fanami marki wiemy, iż wielu tarnowian czekało na ten moment. Cieszymy się, iż właśnie tutaj świętujemy nasze 25. otwarcie w Polsce. To symboliczny krok i doskonałe miejsce, by pokazać, iż Popeyes to nie tylko smak, ale też pozytywna energia i wspólna radość – dodaje.
Rozwój oferty kulinarnej w obiektach Gemini
– Rozwój oferty kulinarnej równolegle do oferty handlowej stanowi najważniejszy element naszej strategii, wpisujący się w obecne trendy rynku retail, w których gastronomia pełni coraz bardziej istotną rolę w budowaniu doświadczenia zakupowego. Widzimy wyraźnie, iż ten kierunek przynosi efekty. W okresie styczeń–lipiec 2025 roku food court Gemini Park Tarnów odnotował wzrost obrotów o 4,5% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, co potwierdza rosnące znaczenie gastronomii w strukturze centrum, a jednocześnie jest wynikiem zgodnym także z danymi rynkowymi. Cieszymy się, iż Popeyes dodatkowo wzmocni pozycję centrum jako multifunkcyjnej przestrzeni łączącej zakupy z codziennym spędzaniem czasu – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
Popeyes podbija Polskę
Popeyes, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. w tej chwili Popeyes ma 24 restauracje w Polsce, z czego 13 z nich otworzył w tym roku i nie poprzestanie na tym – do końca 2025 powstanie jeszcze kilka lokali w obecnych oraz nowych już lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (Quick Service Restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

1 dzień temu






![[WYWIAD] Paulina Petynka, Yareal: Soho to przestrzeń do życia, pracy i spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/yareal.jpg)

