Klienci PKO BP borykają się z poważną awarią swojego banku. Nie wiadomo, co jest jej przyczyną ani jak długo potrwa. W serwisie „Downdetector” od rana wpłynęło kilkadziesiąt tysięcy raportów o problemie.
Klienci banku PKO BP nie mogą realizować przelewów i płatności mobilnych. Na stronie jak i w mediach społecznościowych banku nie ma żadnej informacji na ten temat.
– W wyniku awarii klienci PKO BP nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej iPKO. Tuż po wspinaniu danych do logowania aplikacja „wywala” użytkowników i pojawia się komunikat o błędzie – podaje salon24.pl.
Zaznaczono, iż „skala awarii w PKO BP musi być ogromna i ma zasięg ogólnopolski”.
– Na stronie Down Detector w krótkim czasie spłynęło już kilka tysięcy zgłoszeń w związku z brakiem dostępu do bankowości internetowej i mobilnej – podała wcześniej redakcja. Według aktualnego licznika, raportów jest już kilkadziesiąt tysięcy.
Na stronie banku PKO BP jak i na profilach w mediach społecznościowych nie ma żadnej informacji na temat awarii, jej przyczyny ani planowanego czasu usunięcia awarii.
salon24.pl / downdetector.pl / kontrrewolucja.net
fot. Fb / PKO Bank Polski
Post Poważna awaria PKO BP. Dziesiątki tysięcy raportów, brak informacji z banku pojawił się poraz pierwszy w Kontrrewolucja.net.