Poważna awaria PKO BP. Dziesiątki tysięcy raportów, brak informacji z banku

1 rok temu

Klienci PKO BP borykają się z poważną awarią swojego banku. Nie wiadomo, co jest jej przyczyną ani jak długo potrwa. W serwisie „Downdetector” od rana wpłynęło kilkadziesiąt tysięcy raportów o problemie.

Klienci banku PKO BP nie mogą realizować przelewów i płatności mobilnych. Na stronie jak i w mediach społecznościowych banku nie ma żadnej informacji na ten temat.

– W wyniku awarii klienci PKO BP nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej iPKO. Tuż po wspinaniu danych do logowania aplikacja „wywala” użytkowników i pojawia się komunikat o błędzie – podaje salon24.pl.

Zaznaczono, iż „skala awarii w PKO BP musi być ogromna i ma zasięg ogólnopolski”.

– Na stronie Down Detector w krótkim czasie spłynęło już kilka tysięcy zgłoszeń w związku z brakiem dostępu do bankowości internetowej i mobilnej – podała wcześniej redakcja. Według aktualnego licznika, raportów jest już kilkadziesiąt tysięcy.

Na stronie banku PKO BP jak i na profilach w mediach społecznościowych nie ma żadnej informacji na temat awarii, jej przyczyny ani planowanego czasu usunięcia awarii.

salon24.pl / downdetector.pl / kontrrewolucja.net

fot. Fb / PKO Bank Polski

Post Poważna awaria PKO BP. Dziesiątki tysięcy raportów, brak informacji z banku pojawił się poraz pierwszy w Kontrrewolucja.net.

Idź do oryginalnego materiału