Powstał pierwszy Grand Optical w nowej koncepcji

3 dni temu

Grand Optical, marka oferująca najwyższej jakości okulary i usługi optyczne, otworzyła swój pierwszy salon w nowej koncepcji. Nowy salon stał się flagową przestrzenią marki, której celem jest redefinicja doświadczenia zakupowego w segmencie premium.

Salon w Manufakturze o powierzchni 103,2 mkw. wyróżnia się nowoczesnym, ekskluzywnym wystrojem, zaprojektowanym przez międzynarodowy zespół architektów. Po gruntownej modernizacji przestrzeni miejsce zyskało elegancki, modowy charakter, z licznymi lustrami oraz stylowymi ekspozycjami, które podkreślają unikalny charakter marki.

Rynkowa nisza

Grand Optical to marka powstała z myślą o klientach ceniących jakość, styl oraz indywidualne podejście do doboru okularów, a także innowacyjne rozwiązania w zakresie dbania o wzrok. Firma oferuje szeroką gamę produktów z segmentu premium, w tym takie marki jak Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard czy Moncler. Dodatkowo część produktów z portfolio EssilorLuxottica jest dostępna wyłącznie w salonach Grand Optical.

Na rynku istnieje nisza i przestrzeń do rozwoju w obszarze salonów premium. Jako część grupy EssilorLuxottica mamy dostęp do marek od najlepszych projektantów, najnowszych produktów i technologii optycznych. Czas w pełni wykorzystać ten potencjał – mówi Krisztian Makkai, Managing Director Optical Retail CEE & Balkans.

Nowa koncepcja

Salon w Manufakturze stanowi część nowej koncepcji, która będzie wdrażana w całej sieci. Lokale działające dotychczas pod nazwą Trendy Opticians zmieniły szyld na Grand Optical.

Naszym celem jest stworzenie silnej marki, która nie tylko oferuje wysokiej jakości produkty, ale także redefiniuje doświadczenie zakupowe klientów. Nowoczesny design salonów, wyjątkowe portfolio produktów i spójna strategia sprzedażowa to fundamenty Grand Optical – dodaje Krisztian Makkai.

Dodatkowo marka uruchomiła Grand Optical Club, oferujący wyjątkowe benefity dla stałych klientów. Ekskluzywny klub lojalnościowy podkreśla przynależność do grona klientów, dla których ważne są najnowsze trendy oraz dostęp do wyjątkowych ofert i wydarzeń.

Idź do oryginalnego materiału