Powtarzalne miesięczne przychody Brand24 wzrosły o 22% r/r do 756 tys. USD na koniec I kw.

5 dni temu

Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły o 22% r/r do 756 tys. USD (3 mln zł) na koniec I kw. 2025 r., podała spółka. Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec I kw. br. wyniósł 203 USD (811 zł), co oznacza wzrost o 28% r/r, natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w I kw. br. wyniósł 246 USD (984 zł), co oznacza wzrost o 28% r/r.

„Udoskonalamy nasze produkty o rozwiązania oparte zarówno na naszych autorskich, jak i zewnętrznych modelach AI. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad uzupełnianiem kompetencji o sprzedaż bardziej relacyjną, skierowaną do korporacji. Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, iż coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes” – powiedział prezes Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału