Jury XVI edycji konkursu PRCH Retail Awards zakończyło prace i ogłosiło listę projektów, które powalczą o złote i srebrne statuetki. Wśród 96 nominowanych znalazło się 57 zgłoszeń marketingowych oraz 39 projektów biznesowych. Laureatów poznamy już 13 listopada, podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards. Patronem medialnym wydarzenia jest redakcja OmnichannelNews.pl
Każde zgłoszenie oceniano według precyzyjnie określonych kryteriów z przypisaną punktacją. Aby uzyskać nominację i szansę na nagrodę, projekt musiał przekroczyć określony w regulaminie próg punktowy. W każdej kategorii jury może przyznać maksymalnie jedną złotą i dwie srebrne statuetki.
Obrady jury
W skład jury weszło 25 ekspertów – liderów i praktyków branży nieruchomości handlowych. Pracowali w trzech grupach:
· jury marketingowe,
· jury biznesowo-strategiczne,
· jury strategiczne, które wskazuje laureatów nagród specjalnych za innowacyjność i kreowanie trendów w branży.
Każdy juror oceniał zgłoszenia indywidualnie, bez konsultacji z innymi. Wyniki pozostają nieznane aż do Gali – jurorzy poznają je równocześnie z uczestnikami. Z sylwetkami wszystkich członków jury można zapoznać się tutaj.
Wysoka jakość projektów
– Tegoroczna edycja potwierdza wysoką jakość projektów w sektorze nieruchomości handlowych oraz strategiczne podejście do zarządzania istniejącymi obiektami. Z euforią obserwujemy rosnącą liczbę zgłoszeń w kategoriach biznesowo-strategicznych i silną reprezentację parków handlowych, które coraz wyraźniej kształtują obraz rynku. Dziękuję członkom jury za rzetelną i merytoryczną pracę, a wszystkim aplikującym firmom gratuluję znakomitych realizacji. Zapraszam do udziału w Gali 13 listopada – to nie tylko moment ogłoszenia laureatów, ale też doskonała okazja do inspirujących rozmów i wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Pełna lista nominowanych projektów dostępna jest na stronie: www.retailawards.org.pl/nominowani.

2 tygodni temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




