Poznaliśmy wszystkich nominowanych do nagrody Dyrektor e-Commerce Roku

6 miesięcy temu

Dyrektor e-Commerce Roku to konkurs Izby Gospodarki Elektronicznej. Do edycji 2024 wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń od menadżerów i zespołów firm e-handlu z całego kraju. Kapituła konkursu wskazała 44 nominacje indywidualne oraz 12 zespołowych. Zwycięzców plebiscytu poznamy podczas gali w hotelu Santa Natura Resort & Spa k/Warszawy, 6 czerwca. W otoczeniu Bolimowskiego Parku Krajobrazowego rozbłysną gwiazdy branży e-commerce. Patronem medialnym konkursu jest redakcja OmnichannelNews.pl.

Jest to najliczniejsza i najpełniejsza obsada konkursu, który od 5 lat wyróżnia liderów e-commerce za ich strategiczny wkład w rozwój firm, branży. Ich praca, zaangażowanie przekładają się również na kreowanie i promowanie standardów jakości zarządzania w e-biznesie. W 13-stu kategoriach indywidualnych i 5-iu zespołowych konkursu przejawia się też złożoność i odpowiedzialność ich pracy.

Tam, gdzie rośnie e-commerce

Już po raz drugi do rywalizacji o statuetki i nagrody stanęła bardzo silna reprezentacja średnich firm e-commerce i producentów z całej Polski, a nie tylko z największych miast. Z tego powodu w konkursie znalazło się wiele nowych twarzy – to prawie 20-stka uczestników, którzy po raz pierwszy postanowili zaprezentować szerokiemu rynkowi swoje dokonania i zespołów, jakimi kierują.

– Nowe nazwiska w konkursie, które stoją za sukcesami kolejnych marek oznaczają, iż branża rozwija się w sposób dynamiczny – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby. – Świeże siły i pomysły jakie reprezentują te osoby pozwalają przypuszczać, iż kolejna generacja menadżerów e-commerce dochodzi do głosu. To istotny sygnał dla przyszłości e-commerce w kraju – dodaje.

Godny zauważenia jest też gwałtowny wzrost popularności kategorii „e-Commerce B2B” oraz „Innovative e-Commerce Leader” w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2024. Wskazuje to na rynkowe trendy i umacnia pozycję całej branży w strukturze krajowego handlu. Co ciekawe, na starcie ogromną popularność zyskała kategoria “Family e-Commerce Business” – co pokazuje siłę polskiej gospodarki cyfrowej!

Oscar goes to…

Jurorzy konkursu to eksperci i ekspertki z branży: prezesi i członkowie zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. W dwuetapowym, tajnym głosowaniu (online i stacjonarne – wybór laureata Grand Prix) oceniali nie tylko efektywność biznesową, ale też osobowość lidera. Ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postępy własne na równi z osiągami zespołu były równie istotne w ocenie, która pozostaje niejawna do 6-go czerwca, także dla samej kapituły konkursu. Wtedy e-Izba poda do wiadomości publicznej wyczekiwane wyniki.

– Zaplanowaliśmy to jako wyjątkowy wieczór, aby podkreślić znaczenie wysiłku tych ludzi dla całej branży. Na uroczystą galę zarezerwowaliśmy hotel Santa Natura Resort&Spa blisko Warszawy. To miejsce, które nada blasku temu wydarzeniu i umożliwi połączenie prestiżu nagród oraz relaksu i wyjścia z „bańki” e-commerce choć na kilka chwil – komentuje Paulina Wojczyńska, dyrektor projektów w e-Izbie. Wtedy wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów, a wszyscy nominowani otrzymają dyplomy.

Edukacja w parze z nagrodami

Tuż przed Galą konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2024 środowisko sklepów internetowych i producentów może skorzystać z bezpłatnej edukacji, jaką zaserwuje e-Izba 6 czerwca zapraszając na e-Izba Merchant Day. To nowa inicjatywa edukacyjno-networkingowa tej organizacji. Ma na celu edukację oraz integrację przedstawicieli sklepów internetowych z sektora MŚP i producentów z ekspertami branży e-commerce.

Podczas tego dnia e-Izba gwarantuje specjalistyczną wiedzę, podaną przez wytrawnych specjalistów e-commerce w kraju. Wykłady i warsztaty, sprofilowane pod wysondowane wcześniej potrzeby MŚP obejmą 3 sale i tematy: analizę danych e-commerce oraz sztuczną inteligencję, płatności online, integracje z marketplace i sprzedaż poprzez takie platformy.

Do dyspozycji gości są:

  • 3 sale wykładowe z trzema ścieżkami tematycznymi
  • wspólne przerwy kawowe i lunch w celu integracji społeczności e-commerce
  • niecodzienna przestrzeń networkingowa z ogrodem, basenem, leżakami otoczona lasem na skraju Bolimowskiego Parku Krajobrazowego
  • bezpłatny transport z Warszawy do Santa Natura

Partnerem Głównym Konkursu są Przelewy24.

Audytorem Konkursu jest kancelaria CK Legal – Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

LISTA NOMINOWANYCH 2024

KATEGORIE INDYWIDUALNE

E-COMMERCE B2B:

  • Marcin Maj, Klimas
  • Bartosz Pilch, SIG
  • Damian Sobaszek, GT Group Tomaszek
  • Piotr Truszkowski, Allegro Business
  • Mateusz Waligóra, Pneumat System

BEAUTY/KOSMETYKI:

  • Marcin Mielniczuk, ezebra.pl
  • Bartosz Zaborowski, Ziaja

FAMILY E-COMMERCE BUSINESS:

  • Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl
  • Anna Jakubiuk, TeachersConcept.pl
  • Oskar Lipiński, Daag
  • Magdalena Nowacka, Bolf

PRODUCER

  • Oskar Lipiński, Daag
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum
  • Małgorzata Szady, Kronospan Mielec

ODPOWIEDZIALNY LIDER:

  • Maciej Bojczewski, Klub Zabawkowy
  • Zofia Markulis, PZU S.A.
  • Bartosz Pilch, SIG

SPORT/HOBBY/TURYSTYKA:

  • Maciej Bojczewski, Klub Zabawkowy
  • Michał Jaworski, Rainbow Tours
  • Tomasz Szagdaj, Nowa Itaka
  • Piotr Szałaśny, Martes Sport

LONG TERM COOPERATION:

  • Magdalena Nowacka, Bolf
  • Bartosz Pilch, SIG
  • Tomasz Szagdaj, Nowa Itaka
  • Bartosz Zaborowski, Ziaja

OMNICHANNEL:

  • Mariusz Nowak, Black Red White
  • Michał Pachnik, CCC

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ PRZY NISKIM BUDŻECIE:

  • Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl
  • Mateusz Haber, Surf Inc.
  • Oskar Lipiński, Daag

INNOVATIVE ECOMMERCE LEADER:

  • Maciej Bojczewski, Klub Zabawkowy
  • Mateusz Haber, Surf Inc.
  • Mariusz Serafin, Lancerto
  • Damian Sobaszek, GT Group Tomaszek

FASHION:

  • Mateusz Haber, Surf Inc.
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum
  • Michał Pachnik, CCC
  • Mariusz Serafin, Lancerto

DOM I OGRÓD:

  • Małgorzata Kaszowska, MAX KUCHNIE
  • Mariusz Nowak, Black Red White
  • Małgorzata Szady, Kronospan Mielec

CROSS-BORDER E-COMMERCE B2C:

  • Mateusz Haber, Surf Inc.
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum
  • Piotr Szałaśny, Martes Sport

KATEGORIE ZESPOŁOWE

ZESPÓŁ E-COMMERCE MARKETING B2B:

  • ALLEGRO BUSINESS
  • Przelewy24

ZESPÓŁ E-COMMERCE MARKETING B2C PODMIOTY ŚREDNIE:

  • KUBOTA
  • SORTMUND

ZESPÓŁ E-COMMERCE MARKETING B2C PODMIOTY DUŻE:

  • POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
  • Przelewy24
  • RAINBOW TOURS

ZESPÓŁ E-COMMERCE SPRZEDAŻY B2C – PODMIOTY DUŻE:

  • EMPIK
  • POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
  • TATUUM

ZESPÓŁ E-COMMERCE LOGISTYKA B2C – PODMIOTY DUŻE:

  • EMPIK
  • MODIVO
Idź do oryginalnego materiału