KiK kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce i umacnia swoją pozycję na rynku handlowym. Październik przyniesie otwarcia czterech nowych sklepów, które powstaną w Poddębicach, Trzebiatowie, Wałczu oraz Miłkowie. To kolejny krok w realizacji strategii ekspansji, której celem jest zwiększenie dostępności oferty KiK w różnych regionach kraju.
Otwarcie pierwszego z nowych salonów sprzedaży zaplanowano w Poddębicach w województwie łódzkim na 9 października. Pozostałe sklepy w Trzebiatowie, Wałczu oraz Miłkowie rozpoczną działalność 30 października. Rozszerzenie sieci w tych lokalizacjach wpisuje się w długofalowy plan firmy, mający na celu umocnienie obecności KiK w Polsce. Już w listopadzie sieć planuje kolejne otwarcia – tym razem w Nowej Soli i Policach.
Strategia KiK w Polsce
KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

4 tygodni temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




