Pracuj w NIAiU: Specjalista/ka ds. marketingu wydawnictw

niaiu.pl 3 tygodni temu

Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki w Warszawie

poszukuje kandydatów/tek na stanowisko:

Specjalista/ka ds. marketingu wydawnictw

Miejsce pracy: Warszawa

Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie tworzenie i realizowanie działań marketingowych promujących poszczególne tytuły, serie oraz budujące wizerunek wydawnictwa NIAiU.

Publikujemy książki popularyzujące wiedzę o powojennej architekturze i urbanistyce. Wydajemy materiały źródłowe, opracowania historyczne, monografie, photobooki, książki dla dzieci oraz publikacje towarzyszące wystawom. Staramy się patrzeć na architekturę, miasto i przestrzeń z różnych perspektyw, sięgać po interesujące tematy, wywoływać dyskusje, rozwijać wrażliwość i zainteresowanie architekturą, a także – jakością otoczenia, w którym żyjemy. Nasze wydawnictwa wyróżniają się wysokim kunsztem edytorskim i dbałością o każdy detal

Podstawowe obowiązki:

  • tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla poszczególnych książek, serii i całego wydawnictwa;
  • planowanie i realizowanie długoterminowych i krótkoterminowych działań marketingowych wydawnictwa NIAiU;
  • tworzenie kampanii promocyjnych (online i offline) dla nowości wydawniczych i wydanych wcześniej książek oraz serii;
  • organizacja premier książek, spotkań autorskich, stoiskach na targach książki oraz innych wydarzeń i działań promujących wydawnictwa NIAiU a także udział w wydarzeniach branżowych;
  • opracowywanie materiałów promocyjnych, takich jak opisy książek, informacji prasowych, newsletterów, treści do mediów społecznościowych, druków ulotnych;
  • wysyłka informacji prasowych i newsletterów;
  • planowanie i zarządzanie powierzonym budżetem zgodnie z prawem zamówień publicznych, powadzenie dokumentacji podejmowanych działań;
  • analiza skuteczności kampanii, raportowanie i optymalizowanie działań;
  • nawiązywanie współpracy reklamowej z księgarniami, dystrybutorami i innymi partnerami branżowymi;
  • inicjowanie i utrzymywanie relacji z autorami, recenzentami, blogerami książkowymi, influencerami i mediami, w tym podejmowanie działań sponsorowanych oraz wysyłki egzemplarzy recenzenckich;
  • monitorowanie sprzedaży i wyników podejmowanych działań marketingowych;
  • wdrażanie nowych narzędzi i platform wspierających promocję książek;
  • planowanie i realizowanie działań w ścisłej współpracy z Działem Komunikacji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, nauki humanistyczne, społeczne);
  • minimum dwuletnie doświadczenie pracy w podobnym obszarze;
  • doświadczenie w realizowaniu płatnych kampanii reklamowych online i offline;
  • znajomość rynku mediów i dostępnych narzędzi promocyjnych, znajomość bieżących trendów marketingu w kulturze;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • samodzielność, rzetelność i doskonała organizacja pracy;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • gotowość do odbywania podróży służbowych, krajowych i zagranicznych;
  • umiejętność pisania tekstów promocyjnych, znajomość podstawowych zasad prostego języka;
  • znajomość narzędzi: Office, MS Teams, Mailchimp, WordPress, Adobe, IMM.

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, w tym 3-miesięczny okres próbny;
  • wynagrodzenie w przedziale 6300–7000 brutto miesięcznie;
  • dofinansowanie karty MultiSport;
  • świadczenie urlopowe;
  • pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • pracę w twórczym i zaangażowanym zespole Instytutu;
  • możliwość realizacji interesujących i wartościowych projektów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • Zawarta zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści:

Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko.

Miejsce i sposób składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (CV z numerem telefonu i adresem email) na adres: [email protected]. W temacie prosimy wpisać: kooperacja w zakresie marketingu wydawnictw.

Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2025 roku.

Zastrzegamy prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej RODO, informuję, iż:

  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  2. Administratorem danych jest Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki (dalej: NIAiU), ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa. 3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: [email protected] lub pisemnie na adres NIAiU.
  3. Cele przetwarzania danych osobowych: dane osobowe kandydatów do pracy są zbierane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych.
  4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 108, z późn. zm.) oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.
  5. Informacje o odbiorcach danych osobowych: Dane osobowe kandydatów do pracy nie są ujawniane innym odbiorcom.
  6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: dane osobowe są przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego, ale nie dłużej niż 3 miesiące od dnia przesłania CV i listu motywacyjnego.
  7. Uprawnienia z art. 15-21 RODO: przysługują Pani/Panu prawa do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  8. Prawo do wniesienia skargi: Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.
  9. Obowiązek podania danych Podanie przez kandydatów do pracy danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania niniejszych danych uniemożliwi uwzględnienie Pani/Pana w prowadzonym procesie rekrutacyjnym.
  10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
Idź do oryginalnego materiału