Pricing, czyli jak nie zepsuć cen w swojej firmie Maciej Wilczyński (Valueships) EM #93

feed.podbean.com 3 lat temu

Czy ceny Twoich usług i produktów są na odpowiednim poziomie?

I nie mamy na myśli, tylko czynnika inflacji.

Maciej Wilczyński CEO Valueships

Pricing to skrzyżowanie nauki o finansach, statystyki, psychologii i ekonometrii. Ta interdyscyplinarna nauka pozwala nam znaleźć dobre ceny. W tym podkaście dowiesz się jak ustalać ceny, aby nie dopłacać do biznesu. Cena ma jeden kierunek - rośnie.

A wysokie ceny dają odpowiednich klientów. jeżeli czujesz opór, gdy to słyszysz, zostań z nami. Nasz gość na końcu podcastu wymieni minimum 3 największe błędy, które popełniamy ustalając ceny.

Dlaczego pricing w firmie to podstawa jej pracy już na początku, choćby dla startupów. Od czego zacząć pricing oraz dlaczego Porsche Cayenne jest najlepszym przykładem dobrze ustalonych cen. Podaj ten podcast dalej, udostępnij go na Linkednie i opowiedz o nim swoim znajomym, którzy nie wiedzą za ile sprzedawać.

Kontakt:

Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic

Mail: [email protected]

Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus

Mail: [email protected]

Strona i blog: https://escola.pl/

Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Zapraszamy do podcastu.

Idź do oryginalnego materiału