Trudności z aktualizacją sald na kontach klientów mBanku to problem, z którym mogą się spotkać od rana. Bank pracuje nad jego rozwiązaniem.
Brak aktualizacji sald
Na swojej stronie internetowej mBank zamieścił komunikat, w którym informuje klientów o problemach z aktualizacją sald kont. Bank uspokaja, iż wszystkie przelewy na rachunkach klientów księgowane są bez zakłóceń. Nie są jednak widoczne w saldzie na ekranie głównym. Obecnie, by je zobaczyć, należy wejść w szczegóły konta. mBank informuje, iż wyżej wymieniony problem nie ma wpływu na działanie pozostałych usług. Klienci mogą bez przeszkód płacić kartą, wypłacać pieniądze z bankomatu i robić przelewy.
Awaryjny czas
Niestety, to nie pierwsza z awarii usług mBanku w ostatnim czasie. W niedziele 7 lipca pojawił się problem dotyczący wpłat klientów dokonywanych za pośrednictwem wpłatomatów. Na skutek awarii były one księgowane z opóźnieniem. Około godziny 17:15 tego samego dnia bank przywrócił poprawne działanie usługi.
Również w przypadku problemu z saldami realizowane są prace nad jego rozwiązaniem. O usunięciu awarii mBank poinformuje na swojej stronie internetowej. Jednocześnie bank przeprasza za utrudnienia z nią związane.