Proces rewitalizacji sieci Grycan nabiera tempa

1 dzień temu

Marka Grycan otworzyła dwie kolejne zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie w Centrum Handlowym Forum w Gdańsku i w Galerii Posnania w Poznaniu. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Miejsca te proponują również rozszerzone menu z rozbudowaną ofertą kawową, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café.

Rewitalizacja stanowi część długoterminowej strategii rozwoju marki Grycan na polskim rynku gastronomicznym. W latach 2024–2025 firma zmodernizowała ponad 20 lokali, w tym w Warszawie, Łodzi, Gliwicach, Wrocławiu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim, Nowym Sączu, Częstochowie, a ostatnio także w Poznaniu i Gdańsku. W najbliższych miesiącach zaplanowano kolejne otwarcia lokali w nowej odsłonie.

Nowy standard lodziarnio-kawiarni Grycan

– Chcemy, aby Goście czuli się u nas jak najlepiej i miło spędzali czas w gronie najbliższych. Dlatego wnętrza naszych nowych lodziarnio-kawiarni są jeszcze bardziej przytulne i kameralne, a oferta menu bogatsza i zachęcająca do odwiedzania nas o każdej porze dnia. Zależy nam, aby Goście rozkoszowali się nie tylko lodami i deserami, ale mogli również skosztować nowych sezonowych propozycji i cieszyć się smakiem wybornej kawy. Serdecznie zapraszamy – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci.

W zrewitalizowanych lodziarnio-kawiarniach dominują jasne, ciepłe barwy, a elementy drewniane połączone są z dodatkiem eleganckiego kamienia. Subtelne kolory kontrastują z klasyczną czernią, która podkreśla elegancki, kawiarniany charakter tego miejsca. istotną rolę oferty kawowej odzwierciedla nowe logo Grycan Café wyeksponowane nad ladą.

Nowoczesne ekrany i menuboardy prezentują bogate menu. Strefowa aranżacja i klasyczny design zapewniają Gościom bardziej intymną atmosferę i zachęcają do dłuższego spędzania czasu z najbliższymi. Duże znaczenie mają wygodne fotele, zielone rośliny oraz unikalny neon „Kochamy Desery”. Nie zabrakło też elementów nawiązujących do rodzinnej historii, jak archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów. To połączenie ponadczasowego stylu z nowoczesnością galerii handlowych.

Rewitalizacja krok po kroku

Pierwsza lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym standardzie została otwarta w 2023 roku w CH Promenada w Warszawie. Lokale w odświeżonej odsłonie będą pojawiały się systematycznie, zarówno w nowych lokalizacjach, jak i w ramach rewitalizacji istniejących punktów

Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, którzy korzystając z rodzinnych receptur produkują lody i sorbety przywołujące niezapomniane smaki z dzieciństwa. W ciągu ponad 20 lat istnienia, firma rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni w Polsce i została liderem rynku lodów familijnych.

Grycan jest dziś najbardziej rozpoznawalną firmą rodzinną w Polsce. Od początku swojego istnienia prowadzona jest przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów, wraz z córką Małgorzatą, przy wsparciu córki Magdaleny.

Idź do oryginalnego materiału