Firma PROCURAL zaprezentuje się na międzynarodowych targach BAU w Monachium w dniach 13–17 stycznia 2025 r. Uczyni to po raz pierwszy w nowej odsłonie, promując nową markę: PROCURAL.
Rebranding jest konsekwencją przyjęcia firmy do Grupy Laumann. Jako członek międzynarodowego przedsiębiorstwa, na stoisku o powierzchni ok. 300 mkw., firma wyeksponuje konstrukcje aluminiowe wykonane w najbardziej zaawansowanych systemach aluminiowych. Coraz większa powierzchnia stoiska, w porównaniu z poprzednimi targami, stanowi znak sukcesywnej ekspansji firmy na rynki zagraniczne. Takie są właśnie założenia strategiczne PROCURAL – poszerzanie zasięgu działania z udziałem renomowanych rozwiązań.
Warto też przypomnieć, iż systemy aluminiowe firmy są popularne już od 30 lat i cieszą się uznaniem w wielu krajach Europy (wcześniej jako Ponzio Polska).
Udział w targach to świetna okazja, by umocnić swoją pozycję na światowym rynku oraz rozpowszechnić i utrwalić nową nazwę. Logo – litera „P” przedstawia otwarte okno i jest wymownym symbolem otwarcia na świat. Drzwi typu pivotowego też szeroko otwierają swoje okazałe skrzydła, zapraszając do klasy premium: świata nowoczesności, elegancji i najwyższej jakości. Międzynarodowy team PROCURAL pozostaje do Państwa dyspozycji, oferując rozwiązania dostosowane do poszczególnych rynków.
Prezentujemy graficzną zapowiedź kilku, wybranych spośród kilkudziesięciu, rozwiązań firmy PROCURAL, które będzie można zobaczyć na targach oraz przegląd najnowszych realizacji zagranicznych.