Klient odwiedzający sklep internetowy nie ma możliwości dotknięcia produktu, sprawdzenia faktury czy poznania wagi towaru. Jedyne, czym się kieruje, to opis i wizualizacja. Wysokiej jakości zdjęcia reklamowe są zatem ważnym narzędziem sprzedażowym. Ich przygotowanie wymaga doświadczenia, odpowiedniego zaplecza technicznego oraz umiejętności obróbki cyfrowej. Z tego powodu coraz więcej firm decyduje się na współpracę z profesjonalnym studiem fotograficznym, takim jak fp360.pl z Poznania.
Profesjonalna fotografia produktowa – inwestycja w sprzedaż online
1 miesiąc temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Profesjonalna fotografia produktowa – inwestycja w sprzedaż online
Powiązane
Drożyzna w Polsce szaleje. "Pękła psychologiczna granica"
1 godzina temu
Trwa długi weekend. Oto jego "król"
1 godzina temu
Polecane
Wielkie roszady w elicie. Doszło do zmiany lidera
44 minut temu
Płacą do 70 zł/h. Praca tuż przy granicy z Polską
2 godzin temu
Dwa medale Polek w turnieju Feeder w Portugalii
3 godzin temu
"Głęboko obraźliwy". Rosjanka ma żal do Rybakiny
3 godzin temu












