Tpay jako pierwszy operator wprowadził Click to Pay do swojej bramki płatniczej – zarówno dla kart Mastercard, jak i Visa. od dzisiaj internetowi sprzedawcy mogą oferować klientom jeszcze łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób płacenia kartą.
Click to Pay eliminuje konieczność wpisywania danych karty podczas każdej transakcji internetowej. Podczas pierwszej płatności użytkownik rejestruje swoją kartę, numer telefonu i adres e-mail oraz dodaje urządzenie do zaufanych. Od tego momentu kolejne zakupy są dużo płynniejsze – klient tylko wybiera kartę, którą chce zapłacić. Jedynie w niektórych przypadkach użytkownik może być poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji. Aktywacja usługi jest również możliwa m.in. z poziomu bankowości elektronicznej.
– Cieszymy się, iż jako operator płatności możemy szeroko wspierać zarówno płacących, jak i sprzedawców w tym nowym wymiarze zakupów. Uruchomienie Click to Pay w sklepie nie wiąże się z podejmowaniem dodatkowych działań, więc właściciele e-commerce’ów z naszą bramką mogą od razu oferować klientom nowy sposób płatności kartą – mówi Magdalena Stranz-Sobalkowska, CCO w Tpay.
Liczne korzyści także dla płacących
W Click to Pay zamiast danych karty, używane są specjalne tokeny sieciowe, które w wielu przypadkach są automatycznie przedłużane w przypadku wydania nowej karty. Dzięki temu użytkownik nie musi ponownie wprowadzać danych, co dodatkowo podnosi wygodę korzystania z tej metody płatności.
Jednak Click to Pay to nie tylko szybkość, wygoda i bezpieczeństwo. Użytkownicy będą płacić za zakupy jednym kliknięciem, a dodatkowo w swoich profilach będą widzieć realny wygląd swoich kart płatniczych. Usługa zastępuje metody płatności Kliknij i zapłać z Visa (dawniej Visa Checkout) oraz Masterpass, co oznacza, iż dotychczasowi użytkownicy tych rozwiązań w łatwy sposób mogą korzystać z Click to Pay, ponieważ ich karty będą już zapisane w profilach.
Źródło: Tpay.