Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Od 28 czerwca 2025 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa – tzw. Polski Akt Dostępności. Nakłada ona konkretne obowiązki nie tylko na urzędy, ale także na firmy, które oferują produkty i usługi cyfrowe. Prawo to obejmie między innymi banki, firmy płatnicze, sklepy internetowe, firmy telekomunikacyjne, producentów telefonów i innych urządzeń cyfrowych, a także usługi takie jak e-booki czy kursy online. Jak się do tego przygotowują?
Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?
Powiązane
Tylu Polaków wybiera się na wakacje
1 godzina temu
Polecane
Dobre wieści dla Świątek. Jest oficjalny ranking
1 godzina temu
Rosyjski mistrz zaczął mówić o Świątek. "Nie jest"
3 godzin temu