Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Od 28 czerwca 2025 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa – tzw. Polski Akt Dostępności. Nakłada ona konkretne obowiązki nie tylko na urzędy, ale także na firmy, które oferują produkty i usługi cyfrowe. Prawo to obejmie między innymi banki, firmy płatnicze, sklepy internetowe, firmy telekomunikacyjne, producentów telefonów i innych urządzeń cyfrowych, a także usługi takie jak e-booki czy kursy online. Jak się do tego przygotowują?
Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?
Powiązane
Bruksela wdroży cyfrowy szlaban dla firm z USA?
9 godzin temu
Polecane
ITF. Anna Hertel zdobyła drugi tytuł w sezonie
4 godzin temu
Trzy wielkie powroty Polki. Jest tytuł!
5 godzin temu