Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Od 28 czerwca 2025 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa – tzw. Polski Akt Dostępności. Nakłada ona konkretne obowiązki nie tylko na urzędy, ale także na firmy, które oferują produkty i usługi cyfrowe. Prawo to obejmie między innymi banki, firmy płatnicze, sklepy internetowe, firmy telekomunikacyjne, producentów telefonów i innych urządzeń cyfrowych, a także usługi takie jak e-booki czy kursy online. Jak się do tego przygotowują?
Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Prosty język i odpowiedzialna reklama w służbie dostępności. Jak mówić o produktach finansowych, żeby wszyscy zrozumieli?
Powiązane
Koniec zmiany czasu? Sprawdzamy, co ustaliła UE
7 godzin temu
Polecane
US Open: znamy plan poniedziałku. Dwoje Polaków w akcji
5 godzin temu
Rusza US Open. Iga Świątek ma chrapkę na zwycięstwo
6 godzin temu