Przełomowy moment w ekspansji Guess Jeans. Marka otwiera flagowy sklep w sercu Tokio

1 dzień temu

Guess Jeans oficjalnie zadebiutowało w Tokio, otwierając swój (pierwszy w Azji), czteropiętrowy, flagowy sklep. Za ekspansję marki na rynku japońskim i budowanie jej kulturowego znaczenia w regionie odpowiada Nicolai Marciano, Chief New Business Development Officer Guess Jeans.

Zlokalizowany w tętniącej życiem dzielnicy Jingūmae budynek zaprojektowany przez Hiroshiego Fujiwarę z Fragment Design mieści się tuż przy Omotesando Hills, w bocznej alejce słynnej na całym świecie ulicy Cat Street. Koncepcja projektowa flagowego sklepu Guess Jeans w Tokio to połączenie japońskiego i kalifornijskiego rzemiosła i architektury. Pod kreatywnym kierownictwem Nicolaia Marciano, projekt został stworzony przez pracownię architektoniczną ASA.

Początek nowej ery dla marki Guess Jeans

Aby uczcić kolejny etap globalnej ekspansji marki, Marciano zorganizował serię wydarzeń lokalnych, w tym wystawę „The Next 40 Years of Denim”, uroczyste otwarcie sklepu, specjalny pop-up „Gift Shop with Friends” kuratorowany przez VERDY’ego oraz wielką imprezę otwartą dla społeczności w klubie ZEROTOKYO z udziałem gości specjalnych i artystów.

Guess Jeans – Harajuku Store

– Otwarcie Guess Jeans w Tokio to przełomowy moment w rozwoju naszej marki. Japonia zawsze była centrum wpływów kulturowych i kreatywnej energii, które doskonale wpisują się w naszą wizję przyszłości. Chcemy zbudować coś autentycznego, co odzwierciedla zarówno ducha Tokio, jak i wizję Guess Jeans – mówi Nicolai Marciano, Chief New Business Development Officer.

Współpraca z VERDY’m, ogłoszona w marcu 2025 roku, miała najważniejsze znaczenie dla wzmocnienia artystycznej narracji Guess Jeans na skalę światową, jednocześnie celebrując i wpływając na japońską kulturę. Z okazji otwarcia VERDY stworzył pop-up „Gift Shop with Friends”, ekskluzywną przestrzeń w piwnicy flagowego sklepu, oferującą limitowaną kolekcję produktów zaprojektowanych przez niego oraz lokalne marki: Whimsy Socks, Secret Base Hiddy, BoTT, Car Service, See You Yesterday, TTTMSW, The FLWRS, Blackmeans i MASU.

Guess Jeans – Harajuku Store

Aby uczcić otwarcie sklepu, Nicolai Marciano sprowadził do Tokio wystawę „The Next 40 Years of Denim”. Jej pierwsza odsłona miała miejsce w styczniu 2024 roku podczas targów Pitti Uomo we Florencji. W 2025 roku ekspozycja zawitała do Japonii, stając się kolejnym ważnym krokiem w globalnej ekspansji Guess Jeans. Wystawa mieści się w budynku Yodobashi J6, tuż obok stacji Harajuku, i jest otwarta dla publiczności w dniach od 4 do 12 lipca. Dwupoziomowa przestrzeń zapewnia immersyjne doświadczenie, prezentując dziedzictwo marki Guess Jeans oraz jej wizję przeszłości, teraźniejszości i przyszłości denimu.

Trwa ekspansja

Od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Amsterdamie w maju 2024 roku, Guess Jeans przekształciło się w globalną markę lifestyle’ową z silnym DNA. Obecnie posiada flagowe sklepy w Tokio, Amsterdamie, Berlinie i Los Angeles, a także szeroką sieć dystrybucji w Indiach oraz obecność na rynkach takich jak Włochy, Polska, Hiszpania, Grecja, Francja, Turcja i Dubaj. Otwarcie flagowego sklepu w Tokio wyznacza początek nowej ery dla marki. W 2024 roku Nicolai Marciano powołał do życia Guess Jeans, a już w 2025 roku umacnia jej pozycję jako lidera w świecie denimu.

Idź do oryginalnego materiału