Niedogodności w najbliższych dniach mogą czekać klientów dwóch banków. Przerwy związane z pracami serwisowymi ogłosiły mBank oraz ING Bank Śląski.
Komunikat mBanku
Przerwy w dostępności do bankowych usług mniej uciążliwe będą dla klientów mBanku. W komunikacie na swojej stronie internetowej przekazał on informację o ograniczonym dostępie do mLinii. W nocy z 12 na 13 grudnia (z czwartku na piątek) w godzinach od 02:00 do 04:00 będzie ona działać w trybie informacyjnym. Oznacza to, iż w tym czasie nie będzie można za jej pośrednictwem zrealizować żadnej operacji. Pozostałe kanały zdalne i systemy wnioskowe będą w tym czasie funkcjonować bez ograniczeń.
Przerwy w dostępności usług w ING Banku Śląskim
Swoje prace serwisowe w najbliższym czasie zaplanował także ING Bank Śląski. Już tej nocy, tj. z 11 na 12 grudnia w godzinach od 00:00 do 02:00 mogą być niedostępne funkcje związane z kartami w Moim ING i w ING Business. Oznacza to, iż nie będzie możliwa ich aktywacja, zmiana limitów, nadawanie kodu PIN, zamawianie i ubezpieczanie kart płatniczych. Niemożliwe będzie również przypisanie ich do telefonu w aplikacji Moje ING oraz dodanie do portfelów zewnętrznych. Niedostępny będzie w tym czasie również rachunek karty kredytowej oraz proces wnioskowania o pożyczki, konta osobiste i oszczędnościowe.
Normalnie mają funkcjonować za to transakcje BLIK. Problemy mogą się jednak pojawić przy stacjonarnych transakcjach kartami płatniczymi oraz realizowanymi w Internecie przy użyciu usługi 3D Secure. Z tego powodu bank zaleca wykonanie niezbędnych transakcji poza godzinami prac serwisowych.