W promocji 3+3 gratis w Biedronce mało Mlekovita dostępne było w poniedziałek w cenie 4,75 zł za sztukę. W jednym z podkrakowskich sklepów tej sieci w promocji oferowano przeterminowane masło, co w internecie opublikował jeden z klientów. Biedronka tłumaczy się niedopatrzeniem pracownika i ma istotny apel do klientów.
Przeterminowane masło w Biedronce pojawiło się jednym ze sklepów tej sieci pod Krakowem. Wieści te gwałtownie rozeszły się po całym kraju. Wydaje się, iż problem został już rozwiązany, a Jeronimo Martins prosi swoich klientów o uważność. Reklama
Przeterminowane masło w promocji w Biedronce
Biedronka w poniedziałek, 3 lutego oferowała promocję na masło 3+3 gratis. Produkt marki Mlekovita dostępny był tam w cenie 4,75 zł za sztukę przy zakupie 6 sztuk. Tym razem jednak nie sama promocja zainteresowała najbardziej:
"Promka na masło w Biedronce, czyli czyszczenie magazynów po terminie" - taki wpis opublikował jeden z użytkowników serwisu wykop.pl. Do posta dodał także zdjęcie z produktem, którego data ważności minęła na początku lutego.
Problem dotyczył zakupów w Biedronce w Michałowicach pod Krakowem. Internauci nie kryli wzburzenia, a nie tylko autor posta podsumował ten incydent jako "wstyd".
Biedronka komentuje problem przeterminowanego masła i apeluje do klientów
Na komentarz sieci nie trzeba było długo czekać. W odpowiedzi dla WP Finanse Jeronimo Martins tłumaczy, iż to efekt niedopatrzenia pracownika odpowiedzialnego za sprawdzanie terminów przydatności do spożycia produktów:
"W reakcji na zaistniałą sytuację przeprowadziliśmy dodatkową kontrolę terminów przydatności produktów w placówce, a personel został dodatkowo przeszkolony w zakresie procedur kontroli jakości" - mówi Krzysztof Stanek, starszy menedżer sprzedaży w Biedronce.
Sieć podkreśliła, iż bezpieczeństwo i jakość produktów jest dla niej priorytetowa. Przekonywała także, iż w swoich sklepach regularnie kontroluje daty na opakowaniach.
"Zachęcamy również naszych klientów, aby w przypadku zaobserwowania podobnych zdarzeń, zgłaszali je bezpośrednio personelowi sklepu, co pozwoli na natychmiastową reakcję" - podkreśla menedżer cytowany przez WP.
Ceny masła przez cały czas rosną w niemal całej Unii Europejskiej. Z danych Eurostatu wynika, iż w ciągu ostatniego roku wzrosły już o ponad 21 proc. Najwyraźniej ceny masła wzrosły w Czechach (+44 proc.), Niemczech (+40 proc.) i na Łotwie (+35 proc.). W Polsce podwyżki cen masła przekraczają 20 proc. rok do roku.