Raiffeisen Digital Bank z Certyfikatem Firmy Przyjaznej Klientowi

2 dni temu

Nowoczesny i w pełni cyfrowy Raiffeisen Digital Bank został nagrodzony certyfikatem „Firmy Przyjaznej Klientowi” – prestiżowego wyróżnienia przyznawanego w oparciu o wyniki niezależnego badania satysfakcji konsumenckiej. Certyfikat jest potwierdzeniem, iż bank konsekwentnie stawia klienta w centrum swoich działań, oferując usługi dopasowane do jego potrzeb i oczekiwań.

fot. Shutterstock

Certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z daną firmą, opartym na wynikach niezależnego badania satysfakcji klientów. Odpowiednia metodologia jest każdorazowo dobierana przez podmiot certyfikujący ze względu na rodzaj i kanały komunikacji danej firmy z klientami.

Niezależne badanie satysfakcji klientów Raiffeisen Digital Bank w ramach certyfikacji „Firmy Przyjaznej Klientowi” zostało przeprowadzone w formie ankiety wśród klientów banku i objęło najważniejsze obszary jego działalności. Wyniki tego badania są następujące: gotowość do rekomendacji – 89%, podejście do klientów – 84%, ogólne zadowolenie – 88%, customer effort score (wysiłek wkładany przez klientów w interakcje z bankiem) – 84%, jakość obsługi – 87% i proces zakupowy – 87%. Indeks FPK (Firma Przyjazna Klientowi) to wskaźnik oceniający jakość obsługi klienta, obliczany jako średnia arytmetyczna z wyników uzyskanych w różnych obszarach firmy. Może przyjmować wartości od 0% do 100%, a do pomyślnej certyfikacji wymagany jest określone poziom. Warto podkreślić, iż wszystkie wyniki badania (Indeks FPK) w przypadku Raiffeisen Digital Bank były dużo powyżej ustalonego przez organizatorów progu 70%.

Tak wysokie wyniki badania potwierdzają, iż Raiffeisen Digital Bank należy do grona instytucji bankowych, które konsekwentnie dbają o doświadczenie klienta, komfort współpracy i transparentność procesów.

„Jesteśmy firmą, dla której priorytetem jest klient. Staramy się patrzeć na produkty finansowo-bankowe z jego perspektywy. najważniejsze dla nas jest tworzenie narzędzi finansowych, które realnie wspierają klientów w ich codziennych decyzjach. Dlatego na przykład w odpowiedzi na ich oczekiwania wprowadziliśmy m.in. pożyczkę konsolidacyjną czy wirtualne karty płatnicze, które cieszą się wielkim zainteresowaniem.

Dbamy o płynność procesów, bezpieczeństwo i przejrzystość. Bardzo mnie cieszy, iż nasi klienci to doceniają. Z nami jest po prostu łatwiej, co wyróżnia nas na rynku. Otrzymanie Certyfikatu Firmy Przyjaznej Klientowi jest dla nas zaszczytem, ale także motywatorem do podnoszenia standardów i wyznaczania nowych trendów.” – mówi Christian Slavik, CEO Raiffeisen Digital Bank.

Certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” od lat stanowi potwierdzenie najwyższych standardów obsługi oraz jakości relacji z klientami. Raiffeisen Digital Bank jako laureat tego wyróżnienia znajduje się w doborowym gronie znanych firm, które w sposób szczególny realizują ideę customer-centricity w praktyce.

„Otrzymanie certyfikatu Firmy Przyjaznej Klientowi jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, potwierdzającym zadowolenie naszych klientów z oferowanych produktów i obsługi. To ich opinie są dla nas najważniejsze. Dowodzi to, iż kierunek, jaki obraliśmy, oparty na stawianiu klienta w centrum działań i decyzji, przynosi wymierne efekty. To motywuje nas do dalszego rozwoju i doskonalenia usług, aby korzystanie z Raiffeisen Digital Banku było nie tylko bezpieczne, ale także intuicyjne i komfortowe.” – dodaje Pauline Schreuder, Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Banku.

Źródło: Raiffeisen Digital Bank

Idź do oryginalnego materiału