W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe. [RAPORT] BNP Paribas Real Estate Poland: parki handlowe przez cały czas są dominującym formatem na rynku
Zdjęcie: BNP, centrum handlowe
W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe.
W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe. 





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)