W lipcu w budowie znajdowało się ponad 600 tys. mkw. powierzchni nieruchomości handlowych. Aż 90 proc. z tego zasobu to parki handlowe i centra convenience, powstające w średnich i małych miastach. [RAPORT] JLL: parki handlowe przez cały czas dominującym formatem w obszarze nowych inwestycji
Zdjęcie: Power Park Olsztyn
W lipcu w budowie znajdowało się ponad 600 tys. mkw. powierzchni nieruchomości handlowych. Aż 90 proc. z tego zasobu to parki handlowe i centra convenience, powstające w średnich i małych miastach.
W lipcu w budowie znajdowało się ponad 600 tys. mkw. powierzchni nieruchomości handlowych. Aż 90 proc. z tego zasobu to parki handlowe i centra convenience, powstające w średnich i małych miastach. 







![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)
