Retail na miarę XXI wieku, czyli jak technologia zmienia sposób w jaki robimy zakupy?

2 tygodni temu
Rozwój asortymentu, ewolucja preferencji konsumentów oraz COVID-19 zrewolucjonizowały nasze podejście do zakupów. Pandemia posłużyła jako katalizator dla innowatorów, skłaniając ich do nowego podejścia do istniejących modeli handlu — od interakcji marek z klientami, przez procesy produkcyjne i dystrybucyjne, aż po finalizowanie transakcji. Dziś, konsumenci kierują się nie tylko ceną i jakością, ale również kryteriami takimi jak wpływ na środowisko czy ogólne doświadczenie zakupowe. Mimo iż implementacja innowacji w dużych sieciach handlowych może wydawać się skomplikowana, na scenę wkraczają startupy, gotowe zakwestionować znane nam standardy. Uzmysławiają, iż przyszłość zakupów jest pełna innowacji i co najważniejsze - dzieje się już teraz.
Idź do oryginalnego materiału