Revolut dodał w aplikacji płatności BLIKIEM

3 godzin temu

Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 45 milionów klientów na świecie i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, udostępnił znaną i lubianą w Polsce metodę płatności: BLIK. Z pomocą 6-cyfrowych kodów BLIK generowanych w aplikacji polscy klienci gwałtownie i bezpiecznie zapłacą w internecie, w sklepach stacjonarnych i wypłacą pieniądze z bankomatów.

Popularność usługi BLIK wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych w Polsce systematycznie rośnie. Na koniec 2 kwartału 2024 r. aktywnie korzystało z niej blisko 17 mln użytkowników. Dostęp do płatności BLIK mają już klienci wszystkich banków w Polsce. Dziś dołącza do nich Revolut, przez co jego oferta staje się jeszcze bardziej różnorodna i bliska polskim klientom.

“Cieszymy się, iż BLIK dołączył do metod płatności w Polsce takich jak Apple Pay, Google Pay i jednorazowych kart wirtualnych Revolut, z których korzystają na co dzień nasi klienci. Chcemy aby nasza globalna oferta zawierała w sobie również cenione i powszechnie używane lokalne rozwiązania – takie jak BLIK. Transakcje przy pomocy 6-cyfrowego kodu BLIK stają się dostępne dla ponad 4 milionów klientów w Polsce. Aby z nich skorzystać, należy zaktualizować i otworzyć aplikację Revolut, wybrać polską walutę, skierować się do sekcji BLIK i wygenerować kod” – powiedział Michał Szczotka, manager ds. alternatywnych metod płatności w Revolut.

Klienci Revolut mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce, coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju.

“To dla nas istotny moment – BLIK jest dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Cieszymy się, iż od dziś z najpopularniejszej w Polsce metody płatności, jaką jest BLIK, mogą korzystać klienci Revolut” – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, Prezes, Polski Standard Płatności (BLIK).

„Revolut i BLIK to firmy technologiczne. Dobrze się rozumiemy i doceniamy nasze partnerstwo w Polsce. Revolut buduje swoją pozycję jako bank pierwszego wyboru w krajach Europy i integracje z lokalnymi systemami płatności pełnią tu kluczową rolę. Niedawno udostępniliśmy Tikkie w Holandii, Bizum w Hiszpanii, a teraz BLIK w Polsce. To jedna z najbardziej oczekiwanych funkcji. Klienci o nią prosili. Revolut ją dostarczył. Polska to nasz trzeci największy rynek w Europie, pod względem liczby klientów. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacyjne usługi, których nie znajdą w innych bankach, oraz wartościowe produkty bankowe, które sprawią, iż staniemy się dla naszych klientów bankiem pierwszego wyboru” – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut.

Jak korzystać z płatności BLIK w aplikacji Revolut?

Aby dokonać płatności BLIK należy uaktualnić aplikację Revolut do najnowszej wersji i dotknąć ikonki BLIK na ekranie głównym aplikacji. 6-cyfrowy kod, który się wyświetli należy wpisać w terminalu płatniczym przy kasie, na stronie płatności w sklepie internetowym lub bankomacie i zatwierdzić. Na telefon przyjdzie powiadomienie z prośbą o finalne potwierdzenie transakcji. Kliknij. To wszystko!

Choć zdecydowana większość klientów Revolut w Polsce powinna mieć dostęp do nowej funkcji dziś do końca dnia, stopniowy roll-out, zanim obejmie wszystkich klientów, może potrwać jeszcze 2–3 tygodnie.

Źródło: Revolut.

Idź do oryginalnego materiału