Revolut rozbujał sceny muzycznych festiwali w Europie

21 godzin temu

Revolut rozwija strategiczne partnerstwa z wiodącymi festiwalami muzycznymi w Europie. Oprócz kontynuacji współpracy z Sziget w Budapeszcie, Revolut zagościł na festiwalach Primavera w Porto i Barcelonie, oraz Rock en Seine w Paryżu.

Międzynarodowym imprezom masowym Revolut Business zapewnia wsparcie technologiczne w zakresie sprzedaży biletów, procesowania transakcji, analizy danych i marketingu.

W ramach partnerstw kulturalnych i sportowych firma integruje swoje rozwiązania biznesowe (bramki płatnicze online, fizyczne terminale, bankomaty, wymianę walut, processing płatności, analitykę i narzędzia marketingowe), by zwiększyć efektywność operacyjną, skrócić procesy, wyeliminować niepotrzebne błędy, a uczestnikom zapewnić więcej korzyści i lepszy odbiór imprez masowych (czy to ogólnokrajowych zbiórek charytatywnych, jak Toy Show Appeal w Irlandii, czy wydarzeń sportowych, jak mecze ligi NBA we Francji).

Sziget Festival

W oparciu o doświadczenia i sukces poprzedniej edycji, całoroczne partnerstwo Revolut z Sziget w 2025 roku nabrało nowej dynamiki i skali. Scena Revolut Stage (druga największa scena na festiwalu), otrzymała całkowicie nową zadaszoną konstrukcję, aranżację i ulepszone wrażenia audiowizualne. W tym roku gościła gwiazdy światowej muzyki, takie jak Empire of the Sun, Justice, Papa Roach, Caribou i Blossoms, a także grono lokalnych artystów, jak Krúbi, Co Lee i Elefánt. Pierwsze bilety można było kupić online już pod koniec zeszłego roku, dzięki specjalnym promocjom i bramkom płatniczym Revolut Pay.

Metamorfozę przeszła też w tym roku strefa aktywności Revolut Booth. Zyskała nowy, ekskluzywny design i oferowała większy wachlarz nagród: od gadżetów Revolut, przez vouchery festiwalowe, po wejściówki do specjalnej strefy Revolut VIP. Kolejka do Revolut Booth stała od rana do wieczora, a w grze o nagrody wzięło udział ponad 7600 uczestników festiwalu (+27% w porównaniu z 6000 w 2024 r.)

Efektem sojuszu Revolut Business z Sziget było też ponad 20 tysięcy transakcji zakupu biletów online z pomocą bramki Revolut Pay na łączną kwotę 1,3 mld forintów (HUF). Płynna integracja finansowych rozwiązań z marketingowym know-how, zaowocowała specjalnymi produktami, jak bilety nocne Revolut Night Tickets, które okazały się hitem tegorocznej edycji. kooperacja Revolut z Sziget pokazuje, jak usługi technologiczno-finansowe mogą pomóc przenieść doświadczenia uczestników na wyższy poziom.

Primavera Sound Festival

Revolut Business zaangażował się na wielu poziomach w bliźniacze festiwale Primavera Sound w Porto i w Barcelonie, obejmując patronat nad scenami Revolut Stage i kreując własne strefy interakcji Revolut Corner w Porto i Revolut Club w Barcelonie. Ponadto, Revolut Business dostarczył setki terminali płatniczych (POS) i kompletną platformę technologiczną do akceptacji i procesowania płatności (kluczową dla firm, które cenią sobie wydajność i niezawodność przetwarzania milionowych wolumenów transakcji).

W Hiszpanii, ponad 230 terminali Revolut POS przeprocesowało blisko 120 tys. transakcji (w 5 dni), podczas gdy w Portugalii 100 terminali przeprocesowało ponad 25 tys. transakcji (w 4 dni). Kluczowym wymogiem była 100% dostępność i pełna ciągłość świadczenia usług osiągnięta przez wszystkie terminale Revolut POS pracujące w obydwu lokalizacjach. Uczestnicy wydarzeń wydawali średnio 11 € przy każdej transakcji. Duża liczba i częstotliwość drobnych transakcji na niewielkim obszarze festiwalowego miasteczka potwierdziła niezawodności infrastruktury płatniczej Revolut Business.

Kolejną festiwalową premierą w trakcie Primavera Sound Barcelona, była strefa Revolut Club obejmująca pierwszy raz ultranowoczesne bankomaty Revolut. Klienci mogli z ich pomocą błyskawicznie założyć konto, wypłacić gotówkę, lub pobrać fizyczną kartę płatniczą Revolut (pierwsza taka usługa w Europie).

Rock en Seine

Partnerstwo Revolut Business z kultowym francuskim festiwalem Rock en Seine oparto na tym samym wspólnym mianowniku: poszukiwaniu innowacji, które zwiększą wartość i atrakcyjność wydarzenia dla uczestników. Tym razem postawiono na integrację Revolut Pay z doładowanymi w ten sposób opaskami płatniczymi. Noszone na nadgarstku, ułatwiały płatności – od zakupu biletów i pierwszego wejścia na teren festiwalu, aż po festiwalowe pamiątki i gadżety, a następnie opuszczenie imprezy.

Integracja z Revolut Pay przyniosła wzrost zaangażowania uczestników już w pierwszym roku współpracy, sięgając 38 tys. przeprocesowanych transakcji o całkowitej wartości 2,5 miliona €. Popularną atrakcją na festiwalu była także strefa aktywności Revolut Booth, gdzie w konkursach wzięło udział ponad 3100 osób (w ciągu 5 dni festiwalu).

Rosnąca obecność usług Revolut Business (Revolut POS, Revolut ATM, Revolut Pay) wśród europejskich wydarzeń kulturalnych i sportowych wyznacza nowy standard zaangażowania partnera w wielopoziomową współpracę i wsparcie biznesowe wydarzenia. Jego zakres wykracza daleko poza typowy sponsoring i logo obejmując marketing (dostęp do wielomilionowej społeczności klientów Revolut, współtworzenie nowych produktów i kampanii, analitykę danych, budowanie strategii), sprzedaż biletów i usług online oraz offline na terenie wydarzenia (akceptację płatności online i offline, terminale, systemy POS i bankomaty, niezawodne procesowanie dużych wolumenów transakcji).

Revolut Business aktywnie buduje swoją pozycję w europejskim e-commerce (Revolut Pay, Revolut Shops), jako dostawca systemów dla linii lotnicznych (systemy biletowe i processing płatności), hoteli i biur podróży (rezerwacje, wymiana walut), ogólnokrajowych zbiórek charytatywnych (akceptacja płatności, marketing) czy imprez masowych, kulturalnych i sportowych (Revolut Pay, terminale płatnicze i bankomaty).

Źródło: Revolut

Idź do oryginalnego materiału